התלבטות לגבי שילובו אלי דסה, קיארטנסון ישבור את הבצורת?

אלי דסה
אלי דסה | צילום: אריאל שלום

מכבי תל אביב מתכוננת למשחק מול ויאריאל בליגה האירופית (חמישי, 20:00, ישיר בספורט1). בקבוצה לא רוצים להחמיר את פציעתו של המגן, ומקווים שהאיסלנדי שלא כבש מאז אוקטובר ימנע שיא שלילי

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תקיים הערב (רביעי) במגרשה של ויאריאל את האימון המסכם ומסיבת העיתונאים לקראת המשחק מחר (20:00, שידור ישיר בספורט1) נגד הצוללת הצהובה שיוריד מסך על דרכה של הקבוצה בליגה האירופית. במועדון יודעים שתוצאת המשחק תשפיע על ההתנהלות במועדון בימים הבאים ועל ההכנות למשחק הליגה ביום שני נגד מכבי פתח תקווה ולמשחק גמר גביע הטוטו נגד הפועל באר שבע ביום חמישי.

הצהובים ינסו להבקיע שער ראשון בליגה האירופית ולא להפוך לקבוצה היחידה בהיסטוריה של המפעל שלא עשתה זאת. במכבי תל אביב חוששים מיכולתה של ויאריאל ב"אל מדריגאל" והפסד גבוה מחר לספרדים כמו התבוסה 4:0 לאסטנה הקזחית בחוץ, יכניס את הצוות המקצועי והשחקנים לסחרור, כשיוצבו המון סימני שאלה.

המאמן ג'ורדי קרויף מתלבט בנושא חזרתו של המגן הימני אלי דסה שנעדר מהמגרשים ארבעה חודשים. דסה קיים בימים האחרונים אימונים מלאים וטען בפני הצוות הרפואי והמקצועי שהוא כשיר לשחק. במועדון קיים חשש שחזרה מהירה ועודף מוטיבציה של השחקן עשויים בסופו של יום להחמיר מחדש את הפציעה ונראה כי המגן הימני יעשה את הקאמבק שלו בהדרגה.


קיארטנסון. יחזור לכבוש ויציל את הצהובים? (ערן לוף)

בקבוצה פועלים להחזרת הביטחון של החלוץ האיסלנדי וידאר קיארטנסון, שכבש ארבעה שערי ליגה בלבד העונה, כשהאחרון היה באמצע אוקטובר ב-0:2 על בני יהודה. בקבוצה סבורים ששער מחר נגד ויאריאל יחזיר את האיסלנדי למסלול הכיבושים להם ממתינים בקריית שלום.

במכבי תל אביב טוענים שאין כוונה לשמור כוחות או לאפשר לשחקנים מנוחה לקראת המשחק נגד מכבי פתח תקווה וקרויף יציב את ההרכב החזק ביותר שלו. לקבוצה מצפים ארבעה משחקים ב-11 ימים החל ממחר ועד למשחק החוץ באצטדיון טדי נגד בית"ר ירושלים, סידור דומה לזה של הפועל באר שבע.

בנושא השינויים בחלון ההעברות של ינואר, שהצוות המקצועי הגיש את הבקשות שלו וההמתנה היא לאישור של הבעלים מיץ' גולדהאר. בראש סדר הבקשות נמצאים ליאור רפאלוב, אלמוג כהן, גדי קינדה וקשר אחורי זר. במכבי תל אביב ציינו כי הקשר טינו-סוון סושיץ' לא יצא עם הקבוצה לספרד בשל החמרה בפציעה. הבוסני הוא המועמד המוביל לעזוב בחודש ינואר את הקבוצה.


סושיץ'. לא טס בגלל החמרה בפציעה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי