היידה לליגה: צפו ב-0:2 של פלזן בבאר שבע

מיכאל אוחנה
מיכאל אוחנה | מאיר אבן חיים

האלופה סיימה את הקמפיין האירופי עם אכזבה ביתית וארבע נקודות בלבד. היידה (28) והוראבה (83) כבשו וסידרו לצ'כים העפלה מהמקום הראשון בבית. חיימוב בלט אצל בכר, שסיים במקום האחרון בבית

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע נכנעה הערב (חמישי) 2:0 מול ויקטוריה פלזן, במחזור שנעל את שלב הבתים בליגה האירופית, שהועבר בשידור ישיר בספורט4. האלופה הפסידה בפעם השנייה לצ'כים, שניצלו מעידה של סטיאווה בוקרשט מול לוגאנו והעפילו מהמקום הראשון בבית, כשהם סיימו את הקמפיין עם ארבע נקודות, בדיוק כמו מכבי תל אביב.


אחרי הדיון בעניינו של שיר צדק וללא טוני וואקמה הפצוע, ודווקא אחרי ההדחה במחזור הקודם – האדומים היו בטוחים כי הם יסיימו את הקמפיין בצורה טובה אך האורחת הייתה טובה יותר. מפגן איכותי של גיא חיימוב מנע מהאלופה הפסד בתוצאה גדולה יותר. 

 
 


מן הצד השני, איסק קואנקה בזבז שתי הזדמנויות קורצות. גם כניסתם של מאור מליקסון וניב זריהן לא הצליחה לשנות את התמונה. באר שבע השתפרה במחצית השנייה, אך התקשתה לייצר מצבים מול אלש הרושקה. לוקאש היידה כבש את הראשון אחרי מחדל הגנתי במחצית הראשונה, תומאש הוראבה הכפיל בבדקה ה-83. פלזן תמשיך את הקרבות באירופה בשלב 32 האחרונות, הפועל באר שבע תנסה להתאושש מול בני סכנין במחזור ה-13 בליגת העל.  
 



יסיימו בטעם טוב? שחקני באר שבע (מאיר אבן חיים) 


הרכבים: 

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, דור אלו, חאתם עבד אלחמיד, לואי טאהא, מיחאי קורהוט, וובה בראון, דן איינבינדר (מאור מליקסון, 58), מהראן ראדי, איסק קואנקה (ניב זריהן, 67), מיכאל אוחנה, תומאש פקהארט.


ויקטוריה פלזן: 
אלש הרושקה, ראדים רזניק, לוקאש היידה, רומן הובניק, דויד לימברסקי, תומאש הוראבה, פטריק הרושובסקי, מילאן פטרז'לה (וצלאב פילארז', 58), דניאל קולארז' (אלש צ'רמאק, 77), יאן קופיץ, מיכל קרמנצ'יק (מארק באקוש, 89).




הגיעו לתמוך. אוהדי באר שבע (מאיר אבן חיים) 


מהלך המשחק: 
דקה 1: המשחק יצא לדרך! 


דקה 3: איזו פתיחה של האורחת. פטרז'לה נותר לא מכוסה ומצא את קרמנצ'יק, שירה מתיבת החמש כדור עוצמתי, חיימוב היה במקום עם עצירה מופלאה. זה היה קרוב מאוד לראשון של פלזן. דקה לאחר מכן, ראדי נפגע אבל חזר לשחק. 


דקה 18: טעות של אלחמיד סידרה לפלזן התקפת מעבר טובה. קרמנצ'יק חדר לרחבה, עבר שני מגנים ומול חיימוב בעט בצורה רעה. 



חוגגים. אוהדי פלזן (מאיר אבן חיים) 


דקה 21: ההגנה של האלופה שוב קרסה. פטרז'לה נותר חופשי, אך הנגיחה שלו מחמישה מטרים פספסה את החיבורים של חיימוב. 


דקה 28, פלזן עלתה ל-0:1: הפתיחה הטובה של האורחת סידרה לה גם שער. היידה נותר חופשי בתוך הרחבה אחרי עוד מחדל הגנתי של באר שבע, ומול חיימוב ירה בחוכמה לפינה. כרגע, פלזן בראשות הבית! 


דקה 35: איזו החמצה של קואנקה. ראדי חתך את ההגנה הצ'כית ומצא את הספרדי, שחדר לרחבה ובעט. הרושקה עצר נהדר ומנע שער וודאי. 


פקהארט (מאיר אבן חיים) 


דקה 44: איזו החמצה של קואנקה. אוחנה חדר לרחבה ומצא את הספרדי, שנגח בצורה חלשה היישר אל הידיים של הרושקה. 


דקה 50: איינבינדר נפגע והדאיג את הצוות הרפואי של האלופה, מליקסון קם לחימום. קופיץ ניצל את הכדור החופשי וירה כדור חכם לעבר חיימוב, ששוב סיפק עצירה טובה ומנע שער בטוח. 


יסיים עם הפסד? בכר (מאיר אבן חיים) 


דקה 69: זריהן יצא קדימה והרים כדור טוב מהאגף הימני, אך לא הצליח למצוא את פקהארט. 


דקה 83, פלזן עלתה ל-0:2: עוד מחדל בהגנה של האלופה, והוראבה ניצל אותה כדי להכניע בקלות את חיימוב. הקשר נותר חופשי ומתוך תיבת החמש ירה לרשת בקלילות בזכות בישול של ז'זניק. 


דקה 91: הוראבה כמעט הכפיל את המאזן האישי שלו. הקשר נותר חופשי ומסף הרחבה ירה וולה שפגש את הקורה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי