"ויאריאל ב' הבינה שהיא לא מספיק טובה למפעל הזה"

ניק בלקמן
ניק בלקמן | אתר רשמי

בספרד התאכזבו מה-1:0 מול מכבי ת"א, המאמן דווקא שמר על אופטימיות: "התוצאה לא היתה מה שרצינו, אבל ראינו גם הרבה דברים טובים"

קבוצות: ויאריאל
(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב לא קיבלו פירגון מיוחד בתקשורת הספרדית על הניצחון 0:1 אתמול (חמישי) על ויאריאל במחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית. בכל כלי התקשורת נכתב שזה היה ניצחון על ואריאל ב'. העיתון "אס" העניק ציון כוכב אחד בלבד (הכי נמוך מלבד מקרים בהם אין ציון בכלל) לכל שחקני מכבי תל אביב למעט ניק בלקמן שכבש את השער וקיבל שני כוכבים. אייל גולסה לא קיבל ציון. 


העיתון כתב: "ויאריאל ב' הבינה שהיא לא מספיק טובה למפעל הזה. היא אולי מדורגת שנייה בליגה השלישית, אבל זה לא מספיק לליגה האירופית. רוב השחקנים הצעירים ששותפו (7 במספר) היו מהקבוצה השנייה מחוזקים בכמה שחקנים מהקבוצה הראשונה וזה עזר למכבי תל אביב לכבוש שער בכורה בטורניר ולנצח".
 



העיתון גם כתב שמכבי תל אביב לא רצתה להירשם כקבוצה הראשונה במפעל שלא כובשת בשלב הבתים ולפחות את ההישג הזה הצליחה לרשום. בלקמן נבחר ב"אס" לכוכב המשחק ואילו דור פרץ לאיש הרע אחרי שנכנס ברוברטו סוריאנו האיטלקי. 



גולסה. אפילו לא קיבל ציון בעיתון (האתר הרשמי של מכבי תל אביב)
 

מאמן ויאריאל, חאבי קאייחה, אמר: "התוצאה לא היתה מה שרצינו, אבל ראינו גם הרבה דברים טובים. הצעירים הוכיחו שהם יכולים לשחק ברמה הכי גבוהה והם שחקנים חשובים עבורנו. החלטתי לשחק עם השוער מריאנו בארבוסה ונראה בשבת אם הוא איזה החלטה אקבל לגביו". 
 

"מונדו דפורטיבו" כתב בכותרת למשחק: "התינוקות של ויאריאל לא הצליחו לסיים את הבית עם ניצחון. הקבוצה של ג'ורדי קרויף הצליחה לכבוש סוף סוף. המאמן ידע שהמשחק הכי חשוב בעיר יהיה ביום ראשון נגד ברצלונה ולא לקח סיכון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי