צפו בתקצירים: 1:4 מוחץ לאתלטיקו, 1:3 מדהים ללייפציג

גריזמן
גריזמן | AFP

גריזמן כבש ובישל לסאול, גמיירו ו-ויטולו חתמו את החגיגה אצל קופהאגן. גם הגרמנים (ורנר בצמד וברומה) עם רגל וחצי בשמינית גמר הליגה האירופית לאחר ניצחון בנאפולי. לאציו הופתעה עם 1:0 בחוץ לסטיאווה

קבוצות: ר.ב. לייפציג
(גודל טקסט)

שבעה משחקים השלימו הערב (חמישי) את המשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. אתלטיקו מדריד כבר עם רגל וחצי בשלב הבא אחרי שהביסה בחוץ 1:4 את פ.צ. קופנהאגן. לייפציג הדהימה באיטליה עם 1:3 על נאפולי בעוד סטיוואה בוקרשט הפתיעה עם 0:1 בבית על לאציו.


פ.צ. קופנהאגן – אתלטיקו מדריד 4:1
בחודשיים שעברו מאז הודחו הקולצ'ונרוס מהצ'מפיונס תהו רבים כיצד הם יתייחסו למפעל השני בחשיבותו. האם יזלזלו ויודחו כמו מנצ'סטר יונייטד בעונת 2013/14 או ילכו עד הסוף כמו סביליה בעונת 2016/17. דייגו סימאונה בחר לעלות הרכב חזק וכך גם כשויקטור פישר העלה את הדנים ליתרון בדקה ה-15 היה ברור שהתשובה תגיע.

ואכן אנטואן גריזמן הגיב תוך שש דקות בבישול לסאול ניגס וכבש בעצמו בדקה ה-71 אחרי טעות של השוער הדני. קווין גמיירו אחראי על השער היפה במשחק בעקב בדקה ה-37 ומחליפו ויטולו השלים בדקה ה-77 ניצחון מוחץ שסידר מעשית לאתלטיקו כרטיס לשמינית הגמר.


גריזמן. בדרך לזכייה בליגה האירופית? (AFP)

נאפולי – לייפציג 3:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
הפרנטופיי עלו בהרכב חסר מאוד ורמזו שהם מעדיפים להתרכז בתואר אליפות ראשון אחרי 28 שנים, מה גם שהכרטיס לצ'מפיונס בעונה הבאה כבר  מובטח. הגרמנים רשמו ניצחון שלישי רצוף עם צמד של טימו ורנר (61 ו-93) ואחד מברומה(74). אדם אונאס העלה את המארחת ליתרון שנמחק כלא היה.


שחקני נאפולי משלימים עם ההדחה הצפויה מהליגה האירופית (AFP)


סטיוואה בוקרשט – לאציו 0:1

הבעלים ג'יגי בקאלי הבטיח לאוהדים של סגנית אלופת רומניה זכייה בצ'מפיונס תוך חמש שנים, בינתיים השחקנים עשו צעד חשוב לעבור יריבה קשה בדרך לשמינית הגמר. בדקה ה-29, איבוד כדור של האורחים במרכז השדה הוביל לכדור עומק של קונטנסטין בודסקו לעבר הארלם-אדי גונהירי שדהר לבד מול השוער וגלגל פנימה.


באר שבע לא לבד. גם לאציו הפסידה לחבר'ה של בקאלי (AFP)

במשחקים נוספים:
פרטיזן – פילזן 1:1
(לפרטיזן: לאנדרה טאוואמבה 58. לפילזן: ראדים רזניק 85)

ליון – ויאריאל 1:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
(לליון: טאנגוי אנדומבלה 46, נאביל פאקיר 49, ממפיס דפאי 82.
לויאריאל: פאבלו פורנאלס 55)

סלטיק – זניט 0:1 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
(לסלטיק: קאלום מקגרגור 74)

אא"ק אתונה – דינמו קייב 1:1
(לאא"ק: אסטריס איידרביץ' 80, ויקטור צינקוב 19) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי