ונגר: לא תיארתי לעצמי עד כמה תנאי המגרש יהיו קשים

נאצ'ו מונריאל
נאצ'ו מונריאל | AFP

מנג'ר ארסנל החמיא לשחקניו על ה-0:3 בשבדיה על אוסטרסונד, במינוס 12 מעלות ועל דשא מלאכותי: "אפשר היה לראות שפגשנו קבוצה טובה, עבד לטובתנו שהם היו עצבניים". וגם: אוספינה הדף פנדל אחרי ארבע שנים עגומות

(גודל טקסט)
ארסנל שיחקה על דשא מלאכותי בקור של מינוס 12 מעלות, אבל זה לא הפריע לה מול הסינדרלה השבדית אוסטרסונד במשחק הראשון בשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. התותחנים ניצחו 0:3 חלק, במשחק בו ארסן ונגר אולי בפעם הראשונה העונה לקח ברצינות מפגש באירופה ופתח עם מרבית ההרכב הראשון, כך שגם הנריק מחיטריאן ומסוט אוזיל שרגילים לליגת האלופות פתחו – הקשר הגרמני שיחק לראשונה בליגה האירופית וכבש.


"פלסטיק פנטסטיק" היא הכותרת שבחר ה"מירור" לאור הדשא המלאכותי שבדיה, כדי לתאר את הניצחון שגרם לוונגר להבין שיש לו סיכוי לזכות במפעל ולשוב דרכו לליגת האלופות בעונה הבאה, כפי שעשתה מנצ'סטר יונייטד לפני פחות משנה. "הניצחון הצדיק את הבאת הסגל המלא וגם הצבת דויד אוספינה שהציל פנדל ברגע האחרון", נכתב בעיתון. ב"דיילי מייל" התייחסו גם לתנאי המשחק וכתבו "בלילה מקפיא מול סטוק עולים ספקות אם ארסנל מסוגלת לנצח, אבל מתברר שבמזג אוויר גלקטי היא כמעט הבטיחה את עלייתה לשמינית הגמר".




למרבה האירוניה, בועט הפנדל בתוספת הזמן לזכות הקבוצה השבדית שעלתה מהליגה הרביעית עד לזכייה בגביע המדינה, טום פטרסון, הוא אוהד ארסנל שלפני כמה שנים פרסם תמונה ברשתות החברתיות לבוש במדים של ארסנל עם בנו התינוק שהולבש במדים האדומים. הוא אולי החמיץ היסטוריה לכבוש מול ארסנל, אבל יתנחם שזו קבוצתו האהובה. אוספינה עשה היסטוריה קטנה כשהפך לשוער הראשון של ארסנל מזה ארבע שנים שהדף בעיטת פנדל – מה שפטר צ'ך לא הצליח לעשות.


Friday's METRO Sport: "Cold Comfort" #bbcpapers#tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/TZH4zAQ0WD

— Allie Hodgkins-Brown (@AllieHBNews) February 15, 2018

ונגר אמר בסיום: "לא שיערתי לעצמי עד כמה תנאי המשחק והמגרש עצמו יהיו קשים לשחקנים, אבל הצלחנו להתאקלם בצורה טובה. במחצית שנייה אולי היה מקום לכבוש עוד שער או שניים, אבל שלטנו במשחק. הכדור נע מאוד מהר על המגרש הזה וזה לא היה קל, אבל מה שחשוב שהכדור נע בצורה טובה וטכנית והסתגלנו מהר. הם ניצחו את הרטה ברלין וסיימו בתיקו מול בילבאו באיצטדיון הזה. אפשר היה לראות שהם קבוצה טובה, אבל הם נראו עצבניים וזה עבד לטובתנו בהתחלה".


הנריק מחיטריאן שהשתחרר מהלחץ של ז'וזה מוריניו הפגין עוד הופעה טובה וקיבל שבחים מוונגר: "הוא עבד קשה מאוד עבורנו והוא מתאקלם בקבוצה לאט לאט. בסך הכל הרושם ממנו הוא מאוד חיובי". דני וולבק שהיה החלוץ הכשיר היחיד למשחק הודה שחשש מפציעה. "ברור שעם כל הפציעות שעברתי והעובדה שזה מגרש פלסטי חששתי קצת, אבל עבדתי נכון לקראת המשחק".  


@MesutOzil1088#OSTvAFCpic.twitter.com/4iRaS5dZfl

— Arsenal FC (@Arsenal) February 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי