סארי: השחקנים שלי לא כיבדו את החולצה של נאפולי

טימו ורנר
טימו ורנר | AFP

מאמן מוליכת הליגה האיטלקית זעם על היכולת ב-3:1 הביתי ללייפציג, שעלול לסיים את דרכה של הקבוצה באירופה: "מקווה שמול ספאל השחקנים יגיבו אחרת". וגם: המספרים של ורנר והקהל המועט ביציעים

(גודל טקסט)
נאפולי לא הצליחה בשלב הבתים של ליגת האלופות כי המחשבה שלה תמיד היא שהסרייה A חשובה יותר. גם ערב המשחק נגד לייפציג בסאן פאולו הצהירו ראשי הקבוצה שהליגה חשובה יותר, וכך איפשרו לאורחים מגרמניה להשיג ניצחון ענק ומפתיע 1:3 – שעשוי להספיק לגומלין.


טימו ורנר, שהיה מבוקש בריאל מדריד והוזכר גם כמועמד לליברפול, כבש צמד והוכיח שיש לו עתיד כחלוץ על. הוא כבש חמישה שערים באירופה העונה ב-7 משחקים ועוד עשרה בליגה. גם נבי קייטה שיגיע בקיץ לליברפול זכה למחמאות. "בילד" כתב שבזכות ורנר החיים של לייפציג בליגה האירופית נראים מתוקים. הוא השווה ל-1:1 ובזמן פציעות העלה ל-1:3. בעיתון גם נמתחה ביקורת על היחס של נאפולי למפעל. "רק 14,544 צופים מהם 1,500 מלייפציג הגיעו למשחק. אולי לא רק הזוכה במפעל צריכה לעלות לאלופות, אלא ארבע הראשונות. הדבר ייתן יותר מוטיבציה בעתיד. אתמול המגרש נראה כמו רוח רפאים", נכתב.



לא רק בקהל היו מי שבחרו שלא להגיע, אלא גם ראשי לייפציג לא הגיעו לאצטדיון. הנשיא אוליבר מינצף והמנהל הספורטיבי ראלף רנגניק חולים בשפעת. רנגניק הוזהר שלא לעלות למטוס הקבוצה מחשש שידביק את כל השחקנים. בקבוצה הגרמנית הציבו את ההרכב החזק בעוד שמאוריציו סארי עלה עם חמישה מחליפים.


"חסרנו רעב לנצח ואמביציה", טען סארי בסיום. "לשחקנים שלי לא היה כבוד לחולצה של נאפולי. שיחקנו מתחת לרמתנו לא רק טכנית אלא גם מנטלית. לייפציג קבוצה מצוינת, אבל אי אפשר לתת להם לכבוש שער בזמן פציעות כששני שחקני הגנה שלך עולים למעלה. הסרייה A? זה לא צריך להוות תירוץ להפסד שלנו. נקווה שמול ספאל ביום ראשון נראה תגובה של השחקנים". לנאפולי זה היה הפסד ראשון אחרי חמישה ניצחונות רצופים. 


מאמן לייפציג, ראלף האזנהוטל, סיכם בקצרה: "הצגנו משחק מצוין בחוץ מול יריבה קשה מאוד. היינו מאוד ממושמעים ואינטליגנטיים בעיקר מול ההתקפות של נאפולי".

Ralph #Hasenhüttl: "It was a brilliant away performance. @en_sscnapoli are a quality side with the ball, but we remained disciplined and intelligent in our defensive play. I think we deserved to win as much as we did." #SSCRBL 1-3 pic.twitter.com/BIUH021sk9

— RB Leipzig English (@RBLeipzig_EN) February 15, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי