ברצלונה מציעה לגרמיו 30 מיליון יורו פלוס בונוסים על ארתור

ארתור
ארתור | טוויטר

ברצלונה לא תמהר עם זאת להנחית את הקשר והיא מעוניינת שהוא יושאל לשנת השתפשפות נוספת בקבוצתו הברזילאית. וגם: המספרים המטורפים של מסי ואינייסטה

(גודל טקסט)

"גולובו אספורטה" סוכנות הידיעות הברזילאית דיווחה שברצלונה הציעה על ארתור מגרמיו 30 מיליון יורו פלוס 10 בבונוסים. ההצעה של ברסה מדברת על כך שהיא תשלם עוד 5 מיליון יורו מלבד ה-30 בחידוש החוזה הראשון של השחקן ועוד 5 מיליון יורו בחידוש החוזה השני. לפי מקורות בברזיל ברסה רוצה להחתים את ארתור לשבע עונות. ברסה וגרמיו לא אישרו ידיעות על כך שהעיסקה סגורה. העיתון "ספורט" הקאטלוני פרסם שלא פחות משבע קבוצות ניסו לרכוש את ארתור בימים האחרונים ולסכם עם גרמיו כולל מונאקו, אבל השחקן רוצה לשחק בברצלונה ומוכן לחכות עד ינואר 2019 אז יצטרף לקבוצה.

"ספורט" עשה השוואה בין הרכש של ריאל מדריד שקנתה את ויניסיוס ג'וניור ב-61 מיליון יורו מפלאמנגו והחלוץ שיש לו עתיד גדול עוד לא הגיע לבלנקוס לארתור שיירכש כנראה בערך בחצי הסכום, אבל הוא בניגוד לויניסיוסכבר זכה בתואר. "שחקן השנה של הליברטדורס" ובגיל 21 כבר הוכיח את עצמו בענק. נמנהל הספורטיבי של ברסה, רוברטו פרננדס, חושב שלארתור יש סיכוי ללכת בעקבות צ'אבי ואינייסטה ולהיות מעמודי התווך של בארסה ולכן הוא לא ממהר להביא אותו כבר עכשיו. הוא רוצה שהשחקן יגיע מוכן נפשית, מנטלית, פיזית וימשיך בינתיים להתקדם במדי גרמיו אליה יושאל למעשה לעונה.




בתוך כך העיתון "מונדו דפורטיבו" פרסם שמסי ואינייסטה זכו כל אחד ב-30 תארים עם ברצלונה, אבל התיאבון לא נגמר עבורם והם רוצים עוד תארים. השניים היו אחראים לשער השיוויון מול צ'לסי בסטמפורד ברידג' כשאינייסטה בישל למסי 1:1 וההיפך היה ב-2009 בשלב חצי גמר האלופות.

 

חצי המצר כשמסי בישל לאינייסטה. מס שיחק עד כה 621 משחקים וכבש 535 שערים בברצלונה. אינייסטה 659 משחקים, 56 שערים. כל אחד מהם זכה ב-8 אליפויות "לה ליגה", 4 ליגת האלופות, 3 פעמים ב"גביע העולם" למועדונים, 5 זכיות ב"גביע המלך" 3 פעמים בסופרקאפ ו-7 בסופרקאפ של ספרד.



️ "MESSI/INIESTA 30 TITLES" #fcblivepic.twitter.com/us3mNig2lu

— FC Barcelona Fl (@FCBarcelonaFl) 22 בפברואר 2018

סרחיו בוסקטס שבר את שיא המסירות של ברצלונה העונה במשחק מול צ'לסי עם 128 מסירות ו-92 אחוזי הצלחה. הוא עשה זאת מתוך 139 נסיונות למסור (49 בלבד בחלק המגרש של ברצלונה ו-90 בחלק המגרש של צ'לסי). השיא הקודם היה שייך לפאוליניו שמסר 111 מסירות טובות מ-114 במשחק נגד אולימפיאקוס בשלב הבתים. ברצלונה וטוטנהאם הקבוצות היחידות שנותרו בלתי מנוצחות העונה במפעל כולל שלב הבתים.



ירי מינה ותומאס ורמלאן שהחלים עשויים לפתוח נגד ג'ירונה בליגה ביום שבת (21:45). ג'רארד פיקה הפצוע עשוי להיעדר. ארנסטו ואלוורדה מתקרב להישגים שעשה לואיס אנריקה ב-2015/16 בכל המסגרות כאשר לא הפסיד ב-39 משחקים בעונה. הוא רשם 32 ניצחונות ו-7 תיקו. לואלוורדה בינתיים 29 משחקים, 23 נצחונות ושישה תוצאות תיקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי