צפו בטרגדיה: שוטר מת במהומות בין בילבאו לספרטק

שוטר בבילבאו נפצע על ידי אוהדי ספרטק
שוטר בבילבאו נפצע על ידי אוהדי ספרטק | מסך

החוליגנים הרוסים שוב יצאו משליטה וגרמו לאסון כבד. עימות אלים בין הצדדים, סמוך לאצטדיון "סן מאמס" כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה בליגה האירופית, הוביל למותו של שוטר מקומי. תחילה נטען כי מדובר באוהד

(גודל טקסט)
שלב 32 האחרונות בליגה האירופית אמנם מספק עשרות משחקים ויוצר ערב גדוש בשערים ואירועים, אבל בצער רב גם אירוע קשה נרשם הערב (חמישי) בבילבאו כאשר שוטר מקומי הלך לעולמו בתגרה אלימה אותה החלו אוהדי ספרטק מוסקבה, כך מדווחים בספרד.



אלימות קשה בספרד


עוד לפני המשחק, כשעה וחצי לפני שריקת הפתיחה, נפגשו מחנות האוהדים ברחוב הסמוך לאצטדיון "סן מאמס" ומספר חוליגנים רוסים שהגיעו העירה החלו במתקפה פראית נגד האוהדים הבאסקים. תחילה דיווחו הספרדים על אוהד אתלטיק בילבאו שהלך לעולמו, אולם במהרה תיקנו כלי התקשורת הבאסקים ופרסמו כי מדובר בשוטר.




המשטרה המקומית הגיעה במהרה למקום ומנעה אסון גדול פי כמה, כך נטען בתקשורת הרוסית, אבל מחיר יקר נגבה כאשר נקבע מותו של שוטר. בדיווח הראשוני נטען כי הוא נפגע מחפצים שהושלכו לעבר הכוחות, לאחר מכן פורסם כי היה זה התקף לב כתוצאה מהמהומות שגרם לטרגדיה. בנוסף, שוטר אחר וארבעה אוהדים נפצעו, מהם שלושה רוסים, כשנכון לרגע זה נעצרו חמישה אנשים בטענה להפרת סדר.





הבוקר, עוד לפני שפרצו אותם אירועים שהפכו לטראגיים, דווח בספרד כי נעצר אוהד של ספרטק שזוהה כמי שפצע קשות אוהד מארסיי במהומות בין אוהדי הקבוצות והפך אותו למשותק לכל החיים.

Crazy scenes at Athletic Bilbao vs Spartak Moscow tonight pic.twitter.com/Q1OQ7UOSgk

— Away Days Videos (@AwayDaysVideos) February 22, 2018

This is Bilbao tonight. One member of the Basque Police has died. What a disgrace. This is not sport. This is not football… This is delicuency and it shouldn't be allowed. Never. #EuropaLeague#Footballpic.twitter.com/nTo3Hwj6KS

— Pilar Fernandez (@pilaraymara) February 22, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי