דאבור: חולם להגריל את ארסנל בשמינית הגמר

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

החלוץ הישראלי כבש את השער השישי שלו באירופה העונה ב-1:2 על סוסיאדד. באוסטריה מתלהבים מהדחת הספרדית העדיפה ומתמוגגים מדאבור: "השחקן הכי יעיל שלנו". ב-14:00 (ספורט1): הגרלת שמינית הגמר

(גודל טקסט)

במקבץ השערים של מונאס דאבור, חלוץ רד בול זלצבורג,  בעונה הולך וגדל אחרי שכבש כבר שישה שערים באירופה (4 בליגה האירופית ועוד 2 במוקדמות ליגת האלופות) ועוד 14 בליגה והעונה הזאת מסתמנת כהכי טובה שלו בקריירה לאחר שבעונת 2015/16 היה מלך השערים בליגה השווייצרית עם 19 כיבושים.  השער שלו אמש (חמישי) בניצחון 1:2 על ריאל סוסיאדד אף העלה את האוסטרים לשמינית הגמר.
 

העיתון "קרונן צייטונג" כתב שדאבור הוכיח את עצמו כשחקן היעיל ביותר בזלצבורג אחרי שהעלה את הקבוצה ליתרון 0:1 כבר בדקה העשירית בדרך ל-1:2. דאבור אמר לעיתון "זלצבורג נכריכטן" שהחלום שלו כעת הוא לשחק נגד ארסנל בהגרלת שלב שמינית הגמר שתתקיים היום. גם שחקנים אחרים חולמים לשחק באמירויות בלונדון "זה שווה את הנסיעה", אמרו השחקנים.
 



אפשרות אחרת היא כמובן לשחק מול לייפציג שלמעשה חברת "רד בול" מחזיקה את שתי הקבוצות, אבל  באופן רשמי כדי לעמוד בחוקי אופ"א כרגע "רד בול" היא לא הבעלים של זלצבורג אלא רק של לייפציג. קבוצות המשחקות בגביעי אירופה לא יכולות שיהיו להן אותן בעלים. 
 

את המשחק ראו 13,900 צופים כמות הקהל הכי גדולה שהיתה השנה באיצטדיון. "זלצבורג נשארה בין קבוצות הצמרת של אירופה והחגיגה נמשכת בזכות דאבור וברישה", כתב העיתון. 


לא מפסיק להבקיע. דאבור חוגג (AFP)


זאת תהיה פעם שנייה לזלצבורג בשמינית גמר הליגה האירופית מאז 2014 והקבוצה של מרקו רוס לא נוצחה כבר 17 משחקים רצופים במפעל. המאמן רוס אמר בסיום: "הצלחנו לעשות את כל מה שתכננו מראש והיינו אמיצים ועבדנו קשה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי