בנשימה אחת עם רויס ובאטשואי: מואנס דאבור

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

האתר הרשמי של הליגה האירופית הזמין את הגולשים לבחור מי יהיה השחקן הדומיננטי במפגש הגומלין מחר (22:05, ספורט 3) בין דורטמונד וזלצבורג והישראלי הוזכר לצידם של הכוכבים. ארסנל ואתלטיקו רוצות להשלים עלייה

(גודל טקסט)
 מחר יתקיים שלב הגומלין של שמינית גמר הליגה האירופית כאשר במוקד מואנס דאבור, שקיבל כבוד גדול כשסומן כאחד מהשחקנים הדומיננטים במפגש, וקבוצתו זלצבורג יארחו את דורטמונד ביתרון 2:1 מהמשחק הראשון. מילאן תנסה להפתיע את ארסנל, אתלטיקו תטייל במוסקבה. הגרלת רבע הגמר תתקיים ביום שישי (14:00, שידור ישיר בספורט1 HD).


זלצבורג – דורטמונד (22:05, שידור ישיר בספורט3) 1:2 לזלצבורג בראשון

האתר הרשמי של הליגה האירופית עשה היום כבוד גדול למונאס דאבור, שכבש העונה שישה שערים במפעל, כששאל את הגולשים מי יהיה השחקן הדומיננטי במשחק. מהצד של דורטמונד הציבו את שני כוכבי הקבוצה מישי באטשואי ומרקו רויס ומהצד של זלצבורג את החלוץ הישראלי. אף קבוצה אוסטרית לא העפילה מעולם לרבע הגמר של המפעל. זלצבורג עם נתון מדהים של 11 משחקים באירופה ללא הפסד העונה. אם יספוג כרטיס צהוב יחמיץ דאבור את המשחק הבא במידה וקבוצתו תעפיל. מרקו רוס מאמן זלצבורג אמר: "שוב נצטרך להגיע לקצה היכולת שלנו כדי לעבור קבוצה כמו דורטמונד" .


הגרמנים נמצאים בלחץ אדיר מכיוון שסומנו כמועמדים הבכירים לזכות העונה במפעל, והמאמן פטר שטוגר אמר לקראת המשחק: "זלצבורג הצליחו במשחק הראשון, אבל אנחנו בהחלט יכולים להפוך את התוצאה. מקווה שהניצחון על פרנקפורט במשחק הליגה האחרון ייתן לנו ביטחון". כל הכרטיסים למשחק (29,250) נמכרו. מגן הקבוצה אנדראס אולמר אמר: "אנו מתכוננים למשחק כאילו הראשון לא היה".


Who will be the key player when Salzburg host Dortmund in the #UEL round of 16 on Thursday? pic.twitter.com/aT4RdgD6Up

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) March 14, 2018

דאבור מתחת לסוקרטיס במשחק הראשון. זלצבורג רוצה להשלים עלייה היסטורית (Gettyimages)
דאבור מתחת לסוקרטיס במשחק הראשון. זלצבורג רוצה להשלים עלייה היסטורית (Gettyimages)


ארסנל – מילאן (22:05, שידור ישיר בספורט2). 0:2 לארסנל בראשון

עם יתרון מבטיח מהמשחק הראשון בסן סירו ארסן ונגר קיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ושיבח את הליגה האירופית: "המפעל השנה הוא החזק ביותר אי פעם. תראו אילו קבוצות מועמדות לזכות. נעשה הכל כדי לקחת את התואר ולעלות לליגת האלופות". ארון ראמזי הוסיף: "אנחנו צריכים להמשיך לשמור על התוצאות האלה בעתיד כדי להחזיר את האוהדים למגרש. האוהדים לא הגיעו לניצחון מול ווטפורד בסוף השבוע, אבל הם יחזרו אם נמשיך לשחק טוב. מקווה שנגד מילאן יהיו פחות מושבים ריקים. הניצחון בסן סירו היה חסר לנו כמו אוויר לנשימה".


אומנם ההפסד לארסנל היה הראשון של מילאן לאחר 13 משחקים בכל המסגרות, אבל גם מאמן הקבוצה, ג'נארו גאטוסו, יודע שהמשימה להפוך את התוצאה באנגליה היא כמעט בלתי אפשרית שכן מילאן ניצחה בחוץ קבוצה אנגלית רק פעם אחת ב-16 ההזדמנויות האחרונות. המגן הימני איגנציו אבטה פצוע ולא ישחק.


ארון ראמזי. כבש במשחק הראשון (AFP)
ארון ראמזי. כבש במשחק הראשון (AFP)


לוקומוטיב מוסקבה – אתלטיקו מדריד (18:00, שידור ישיר בספורט1)

הספרדים ניצחו 0:3 בראשון וזה נראה כמשחק לפרוטוקול בלבד. לוקומוטיב מובילה את הליגה הרוסית ותיאבק כנראה רק על היוקרה. המאמן דייגו סימאונה התייחס למשחק וגם להישג של סביליה שעלתה לרבע גמר האלופות בעוד קבוצתו "תקועה" במפעל השני בחשיבותו: "מה שמדאיג אותי זה שאנשים חושבים שניתן להגיע בקלות להישג של סביליה (3 זכיות בליגה האירופית ברציפות) ולא נותנים לו את החשיבות הראויה". על המשחק ברוסיה: "כל משחק חשוב עבורי. אנחנו משתמשים גם במשחקים כאלה במטרה להתקדם כקבוצה ואנחנו עושים זאת כבר שש שנים. אני זוכר עוד את הימים בהם שיחקנו בליגה האירופית בלי ספונסר על החולצה". האפשרות שאתלטיקו תזכה בטורניר: "חושבים רק על המשחק הקרוב ולא מעבר. אנחנו רוצים להתקדם צעד אחר צעד".


משחקים נוספים 
ליון – צסק"א מוסקבה (0:1)
אתלטיק בילבאו – מארסיי (3:1)
דינאמו קייב – לאציו (2:2)
פלזן – ספורטינג ליסבון (2:0)
זניט – לייפציג (2:1).





מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי