ונגר: "השער של ארון ראמזי באמת מיוחד". צפו בביצוע

ארון ראמזי
ארון ראמזי | AFP

מנג'ר ארסנל החמיש לוולשי שכבש צמד ב-1:4 על צסק"א מוסקבה במשחק הראשון ברבע הגמר: "ראיתי כמה שערים גדולים לאחרונה, שלו היה ענק". וגם: רק ציון 5 לנאתכו ב"דיילי מייל", מסוט אוזיל שהצטיין וזוכה לשבחים

(גודל טקסט)
ארסנל תמיד משתפרת לפני סיום העונה, וזה קורה גם השנה. אחרי שאכזבה לאורך כל העונה בליגה האנגלית ובליגה האירופית שיחקה בעיקר עם המחליפים, היא העבירה הילוך בניסיון לזכות במפעל – וליהנות מכרטיס החזרה לליגת האלופות, שדרך הליגה היא כבר לא תשיג.


"יצאנו מהמשבר שלנו", אמר לפני המשחק המנג'ר ארסן ונגר ואכן התותחנים הפציצו מול צסק"א מוסקבה וביברס נתאכו, 1:4 שכמעט סופית ממקם אותם בחצי גמר הליגה האירופית. ארון ראמזי הרשים עם שער אדיר בעקב מתוך הצמד שלו וגם אלכסנדר לאקזט מתחיל להראות שהוא חוזר ליכולת שלו מליון כשכבש צמד. העיתון "דיילי מייל" העניק לביברס נאתכו רק את הציון 5, במשחק פושר למדי של הקשר שהוחלף בדקה ה-74. ונגר דיבר על העקב של ראמזי כשאמר: "השער שראמזי כבש היה ענק. ראיתי כמה שערים גדולים לאחרונה (רמז לכריסטיאנו רונאלדו?) והם שערים חשובים בתקופה הזאת של העונה. ראמזי גם היה מעורב בהרבה דברים במשחק. כבש שניים ואחד באמת מיוחד". 

 



מסוט אוזיל נבחר למצטיין עם ציון 9 ב"מירור" אחרי שסחט פנדל ובישל שני שערים. "הלילות של ליגת האלופות כבר נעלמו מהאמירויות, אבל אוזיל הוכיח שהוא יכול לשחק ברמות הכי גבוהות באירופה", נכתב בעיתון שהגדיר את משחקה של ארסנל "כדורגל של פלייסטיישן. היה נראה כאילו ארסן ונגר מפעיל את שחקניו עם פלייסטיישן, אבל לאוהדי ארסנל כבר אין אשליות למרות משחקים כאלה של כדורגל מושלם. ארסנל נפלה יותר מדי פעמים והם עדיין רוצים שוונגר יילך".



לקאזט והתותחנים חוגגים על צסק"א (AFP)


לאקזט שהוחלף בדקה ה-74 אמר שרצה לשחק 90 דקות והוא מאוכזב: "רציתי להישאר במשחק. זה לא היה היום בו אכבוש שלושער, אבל אני עדיין מרוצה". ארון ראמזי אמר: "חבל שלא כבשתי את השלישי. נשחק במוסקבה בלי קשר למצב הפוליטי. אנחנו לא חוששים שיעשו לנו בעיות". 


ארסנל יצאה בשן ועין מהמשחק. הנריק מחיטריאן נפצע בברכו וייעדר מהמשחק הקרוב בליגה נגד סאות'המפטון והשוער דויד אוספינה ייעדר שבועיים-שלושה בגלל פציעה אחרת בברכו. פטר צ'ך שהתאושש מהפציעה שלו שיחק נגד צסק"א. ונגר אמר בסיום: "מסוט אוזיל נהנה מכל רגע במשחק ואני מקווה שגם אתם (העיתונאים, י.ז). מי שאוהב כדורגל רוצה תמיד לראות כדורגלן גדול משחק. המחצית הראשונה שלנו הייתה נפלאה, אבל עוד לא גמרנו את העבודה. במחצית אמרתי לשחקנים שלא נספוג עוד שערים ונכבוש עוד אחד. הצלחנו רק בחצי מהמשימה".



מסוט אוזיל. הגרמני של ארסנל בכושר נפלא (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי