אחרי שהוביל את זלצבורג לחצי הגמר: דאבור מבוקש בכל אירופה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

החלוץ וקבוצתו בין ארבע האחרונות של הליגה האירופית בזכות ניצחון מדהים 1:4 על לאציו. מאמנו של הישראלי: "השער של דאבור היה מאוד חשוב לקאמבק שלנו". מועמד לפיורנטינה ו-וויאריאל. צפו בתקציר

(גודל טקסט)
 זלצבורג עשתה כמעט את הבלתי ייאמן כשהדיחה את לאציו עם ניצחון ביתי 1:4 שמחק את ההפסד בשבוע שעבר באולימפיקו 4:2. למואנס דאבור יש חלק ענק בהצלחה של קבוצתו וההגעה המדהימה שלה לחצי גמר הליגה האירופית, אחרי שכבש אתמול את השיוויון שהתניע את הקאמבק של הקבוצה ויש לו כבר חמישה שערים במפעל העונה.


ה"גאזטה דלו ספורט" התלהב מדאבור כבר בשבוע שעבר והזהיר את שחקני לאציו ממנו -וצדק. הפעם העיתון בחר בו למצטיין במשחק. כעת החלום שלו לשחק נגד הקבוצה שהוא אוהד, ארסנל, אולי יתגשם, אבל זו תהיה כמובן הגרלה קשה מאוד לזלצבורג. גם אתלטיקו מדריד תהיה משוכה גבוהה מאוד וכמובן שמארסיי היא ההגרלה העדיפה.


האתר "טוטו מרקטו" העניק ציון 7 לדאבור, כמו לעוד כמה שחקנים בזלצבורג, וכתב: "הוא תמיד שחקן לא נוח להגנות מולו. הוא הוליך את הקאמבק של זלצבורג והלהיב את הקבוצה של מרקו רוס". דווח כבר שפיורנטינה עוקבת אחריו יחד עם עוד מספר קבוצות כמו ויאריאל וגם בבונדסליגה יש בו עניין.


FULL TIME: #UEL QUARTER-FINAL SECOND LEG: RB SALZBURG 4 vs 1 LAZIO. [56' Munas Dabbur 72' Amadou Haidara 74' Hwang Hee-Chan 76' Stefan Lainer; 55' Ciro Immobile] (Agg: 6-5) pic.twitter.com/yxU0cS7HX6

—  (@kakyuds) April 13, 2018


באתר של זלצבורג נכתב "הלילה הזה כבר נכנס להיסטוריה של המועדון. המשכנו לכתוב את ההיסטוריה גם נגד לאציו". המאמן מרקו רוס אמר: "לילה ענק של כדורגל. אני גאה בשחקנים שלי. האמנו שאפשר לעבור, עבדנו קשה. מוריד את הכובע בפני השחקנים. השער הראשון של דאבור היה חשוב מאוד לקאמבק שלנו. אחרי המשחק הראשון ידענו ששיחקנו טוב והפסדנו בפער גדול מדי וחשבנו שאפשר לעשות את זה במחצית השנייה. אנחנו גאים לייצג את הליגה האוסטרית בחצי הגמר".


דאבור חוגג עם חבריו אתמול. כנראה שלא יישאר בזלצבורג בעונה הבאה (AFP)
דאבור חוגג עם חבריו אתמול. כנראה שלא יישאר בזלצבורג בעונה הבאה (AFP)


בצד השני, שחקני לאציו היו בהלם אחרי המשחק. המאמן סימונה אינזגי ביקש סליחה מהאוהדים: "מעולם לא ספגתי כל כך הרבה שערים ב-18 דקות. לא כשחקן ולא כמאמן. אני והשחקנים שלי מצטערים שלא הצלחנו לעלות לחצי הגמר למרות שהאוהדים עודדו אותנו כל הזמן. ספגנו שער אחרי 30 שניות מהיתרון ואז שלושה תוך ארבע דקות. דבר כזה לא קרה לי".".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי