"דאבור לא היה פעיל מספיק בהתקפה, אך גם לא קיבל כדורים"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

רד בול זלצבורג מאמינה שביכולתה להתאושש מה-2:0 במארסיי בחצי הגמר הראשון: "הייתה לנו מחצית שנייה מעולה מול 70 אלף אוהדים משולהבים", אמר ברישה. בתקשורת האוסטרית ניסו לפרגן לישראלי. צפו במשחק המלא

קבוצות: מארסיי
(גודל טקסט)

מואנס דאבור וזלצבורג אכזבו אתמול (חמישי) בהפסד 2:0 בסטאד וולודרום במארסיי, אך תהיה להם הזדמנות לתקן בגומלין חצי גמר הליגה האירופית בשבוע הבא באוסטריה. לדאבור היה מבצע יפהפה בדקה ה-26, אבל מעבר לכך כמעט שלא הגיע למצבים וגם הזדמנות אחת טובה מול השער הוא סיים בכדור חזק שהלך גבוה.

רשת הטלוויזיה האוסטרית ORF כתבה שמשחקו של דאבור היה מניח את הדעת ובדקה ה-20 הוא ספג עבירה חזקה ממקסים לופס הצרפתי, אבל לא היה פעיל מספיק בהתקפה גם בגלל שלא קיבל מספיק כדורים. "הוא ניסה לכבוש בעיקר בפעולות אישיות", נכתב על דאבור. כמו כן כתב העיתון "זלצבורג נאכטריכטן: "החלום של זלצבורג לעלות לגמר נראה כעת רחוק ממימוש".

זלצבורג סבלה גם מחוסר מזל אחרי שבעטה כדור אחד לקורה והקשר ואלון ברשיה אמר על כך: "הייתה לנו מחצית שנייה מעולה מול 70 אלף אוהדים משולהבים בסטאד וולודרום והיה מגיע לנו פנדל ברור שלא נשרק לנו. יש לנו עבור מה לשחק בגומלין – מול לאציו הפסדנו 4:2 במשחק הראשון (ברבע הגמר, י.ז). אנחנו מאמינים שנוכל לעלות לגמר ויש לנו את כל הסיכויים".


דאבור. בעיקר פעולות אישיות (AFP)

המגן סטפן ליינר אמר: "עשינו טעויות שאם אתה עושה בשלב כזה אתה נענש עליהן. היינו שווים שער אחד לפחות. חבל שלא כבשנו שער, אבל עדיין יש סיכוי". העיתון ל'אקיפ העניק ציון ממוצע 6.1 למארסיי ו-4.6 לזלצבורג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי