נציגים מאנגליה יעקבו אחר ראיקוביץ' וקיארטנסון

פרדראג ראיקוביץ'
פרדראג ראיקוביץ' | דני מרון

סקאוטים של קבוצות אנגליות יגיעו להתרשם מהשוער הצעיר והחלוץ האיסלנדי שמודעים להתעניינות בהם נגד פרנצווארוש. באטוקיו הפצוע שלא בתוכניות לעונה הקרובה, התבקש להגיע ארצה בכדי להסדיר את הקפאת הכרטיס שלו

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תעמוד במבחן האירופי הראשון שלה הערב (20:00, שידור ישיר בספורט1) כשתפגוש את פרנצווארוש ההונגרית במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. אל ההתמודדות באיצטדיון גרופאמה ארנה בבודפסט יגיעו נציגים של שתי קבוצות אנגליות שהגיעו בכדי לעקוב אחרי שוער הצהובים פרדראג ראיקוביץ' וחלוץ הקבוצה וידאר קיארטנסון.

הגעת הסקאוטרים מתכתבת עם העובדה שמכבי ת"א מעונינת למכור את השניים בכדי להכניס כסף לקופת המועדון ולבצע רכש של ארבעה שחקנים חדשים (זרים וישראלים כאחד) בהתאם למגבלות אופ"א שכאמור חלות עלייה. שני השחקנים מודעים למעקב אחריהם.

כריסטיאן באטוקיו, הקשר ששיחק בקבוצה בחצי העונה האחרונה ונפצע בברכו לפני תום העונה, התבקש על ידשי ראשי הקבוצה להגיע לישראל על מנת לקדם בהסכמה את הקפאת כרטיס השחקן שלו עד תום העונה ולהסיר אותו ממצבת השחקנים הזרים העומדת עכשיו יחד איתו על חמישה.

המאמן ולדאן איביץ' קיים אספה טקטית ממוקדת שמטרתה היא הכרת היריבה ההונגרית, ולשם כך ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים, בהם השוער פרדראג ראיקוביץ' ודור מיכה. מסתמן כי האחרון
מועדף בהרכב על פני מתן חוזז באגף ימין, בשל הפציעה של עומר אצילי שצפוי לשבת על הספסל לצדו של איתי שכטר.

הרכב המשוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ג'איר אמאדור, איתן טיבי, הנריק פאבוריט, דור פרץ, אבי ריקן, איל גולסה, דור מיכה, ארון שוינפלד, וידאר קיארטנסון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי