בבית"ר ירושלים דרוכים: תוצאה מסוכנת כי לא כבשנו

עידן ורד
עידן ורד | אודי ציטיאט

הקבוצה כבר שבה ארצה ממשחק מוקדמות הליגה האירופית (0:0) ויודעים שיהיו חייבים להבקיע בגומלין בארץ כדי לעבור לשלב הבא ולהבטיח הכנסה חשובה של 250 אלף יורו: "נעשה את כל המאמצים כדי לנצח בטדי"

(גודל טקסט)

 בית"ר ירושלים שבה מטביליסי שבגאורגיה, שם סיימה אמש הקבוצה בתיקו 0:0 נגד צ'יחורה סצ'חרה, במסגרת סיבוב המשחקים הראשון של הליגה האירופית. בקבוצה קיבלו ברגשות מעורבים את התוצאה, שכן מצד אחד הצהובים-שחורים שמרו על רשת נקייה והעבירו את ההכרעה לגומלין בטדי בשבוע הבא, כפי שרצו בתחילה, אך מצד שני לא הצליחה הקבוצה לכבוש שער חוץ.

"מדובר בתוצאה טובה אך מסוכנת, כי לא כבשנו שער", אמרו בבית"ר. "זה היה המשחק ראשון העונה והכי חשוב היה לא להפסיד ולהעביר את ההכרעה אלינו הביתה. רואים שיש עדין על מה לעבוד, זה בטח לא היה משחק מושלם, אבל בהתחשב בכל אירועי הקיץ ועם הסגל הדי מצומצם שיש כאן, אפשר להיות שבעי רצון מהתוצאה. יש לנו עוד כמה ימים להתאמן ולהתחבר עד הגומלין ונעשה את כל המאמצים כדי לנצח בטדי ולעבור לשלב הבא". הבלם הספרדי קרלוס קוויאר שנפצע לקראת סיום המשחק ואף הוחלף הדקה ה-90, נבדק בסיום והתברר שמדובר בהתכווציות שריר בלבד ואין מדובר בפציעה רצינית.

אמש הביעו בבית"ר חשש גדול מתגובת אופ"א להדלקת האבוקה ביציע האוהדים בתחילת המשחק. אופ"א כזכור אוסרת באופן מוחלט שימוש באמצעים פירוטכניים וברור לאנשי בית"ר שהקבוצה תעמוד לדין בעקבות האירוע. אם הקבוצה תעבור לסיבוב הבא היא תכניס סכום לא מבוטל של כ-250 אלף יורו והכסף, אם וכאשר יכנס, יופנה לטיפול השוטף של המועדון ויבטיח גם את תשלום המשכורות הבאות לשחקני הקבוצה.

קרלוס קוויאר. סובל מהתכווצויות (אודי ציטיאט)
קרלוס קוויאר. סובל מהתכווצויות (אודי ציטיאט)

בשלב זה אין כל חדש בנוגע להזרמת כספים חדשים ובמועדון הבהירו שוב ושוב שעד שהבעלים אלי טביב לא יחתום על מסמך שבו הוא מתחייב על התנתקות מוחלטת, לא יגיעו אנשי עסקים להשקיע וגם לא רוכשים פוטנציאליים שיקחו על עצמם את תפעול המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי