מאמן רדניצ'קי: הליגה חשובה לנו יותר מהצלחה באירופה

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | אריאל שלום

ננאד לאלאטוביץ' מודע לכך ששחקניו חושבים על המפגש ביום חמישי בנתניה מול מכבי תל אביב (20:00 בספורטHD1), אך טוען כי עליהם לחשוב רק על המחזור הראשון שייערך עוד קודם לכן

(גודל טקסט)

ביום חמישי תפגוש מכבי תל אביב את רדניצ'קי הסרבית במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית (20:00, ישיר בספורטHD1), המשחק הראשון ייערך בנתניה ושבוע לאחר מכן הגומלין בסרביה, ונראה שיריבת הצהובים, שהעפילה בקלות אחרי 0:5 בסיכום המשחקים מול גזירה המלטזית, מסתפקת בהישג הזה.

ננאד לאלאטוביץ', מאמן רדניצ'קי שסיימה את העונה שעברה במקום השלישי בסרביה, מבהיר שהליגה חשובה לו יותר מאשר הצלחה באירופה ואולי גם רומז שקבוצתו תתמקד במשחק מול הכוכב האדום בלגרד שייערך בין שני המפגשים מול שחקניו של סלאבן איביץ'. רדניצ'קי, אגב, תשחק כבר מחר (ראשון) במחזור הפתיחה של הליגה המקומית.

"אני רוצה מכך שעברנו שלב באירופה, אבל ציפיתי להופעה טובה יותר בגומלין. החמצנו שלושה מצבים טובים וגם החום התיש אותנו. בכל מקרה הליגה חשובה לנו יותר, יש לנו שאיפות גבוהות העונה ואנחנו רוצים לפתוח את העונה עם ניצחון", אמר היום.

לקראת מכבי תל אביב הוסיף: "אני יודע שהשחקנים שלי חושבים על אירופה ורוצים להצליח בזירה הזו. בשבוע הבא מחכה לנו משחק מול מכבי תל אביב, אבל עלינו להתרכז רק במשחק הליגה הקרוב מול נוביסאד". לוחמה פסיכולוגית או שמא הוא באמת מתכוון לזה? 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי