שכטר בתמונת ההרכב, אצילי בחוץ. התלבטות בין גולסה לברסקי

איתי שכטר, עומר אצילי, דן גלזר
איתי שכטר, עומר אצילי, דן גלזר | אודי ציטיאט

דור פרץ דיבר במסע"ת של מכבי ת"א לקראת המשחק (חמישי ב-20:00, ישיר בספורט1) מול רדניצ'קי: "אני במעמד אחר, אך כלום לא בטוח". איביץ' מתלבט בנוגע לשתי עמדות: "כולם מוכנים". שחקן הכנף יתחיל על הספסל

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב קיימה את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק מול רדניצ'קי הסרבית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית (חמישי ב-20:00, שידור ישיר בספורט1).

 
 

לאחר מסיבת העיתונאים הצהובים קיימו את האימון המסכם לקראת המשחק. איביץ' עדיין מתלבט בין רוסלן ברסקי לאייל גולסה במרכז המגרש וגם בחוד הוא עדיין לא החליט האם להמשיך עם וידאר קיארטנסון או לתת הזדמנות לאיתי שכטר. צ'יקו אופואדו לא נרשם להתמודדות והוא יהיה מחוץ לסגל.


 

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי (אייל גולסה), אבי ריקן, דור מיכה, אלירן עטר, וידאר קיארטנסון (איתי שכטר)



דור פרץ התייצב לצד מאמנו במסיבת העיתונאים ואמר: "ממשחק למשחק השאיפה היא להיראות טוב יותר. כרגע אנחנו לפני משחק מאוד קשה. ככל שהשלבים עוברים הקבוצות חזקות יותר והמטרה היא לעלות לשלב הבא וכרגע הראש אך ורק במשחק הנוכחי. אנחנו רוצים להוציא את המקסימום מול הקהל. ראש שקט לקראת משחק זה דבר שלא קיים, אנחנו רוצים לעשות מחר תוצאה טובה ככל שניתן בשביל לעבור שלב".


פתיחת העונה שלו: "אני מקבל עליי כל מה שהמאמן ירצה שאעשה. כל תפקיד שיגידו לי אני אעשה. חצי העונה הקודמת מאפשרת לי לפתוח את העונה הזו במעמד אחר, אבל כלום לא בטוח וחשוב לי לשמור על ריכוז ולהסתכל כל הזמן קדימה".



ימשיך להשתדרג גם העונה? פרץ (צילום: מכבי תל אביב)


השחקנים הצעירים של המועדון שהאריכו חוזה בימים האחרונים: "עברתי משהו די דומה בעצמי. אין לי דעה ברורה בנושא, אני מאחל שכמה שיותר מהם יישארו ויהיו בורג מרכזי במועדון".


הנעת הכדור בחלק האחורי: "אין ספק שאפשר להשתפר. בכל דבר אפשר להשתפר ואני מקווה שהנעת הכדור תלך ותראה טוב יותר ממשחק למשחק. הנעת כדור זו נקודות המפתח של מכבי ת"א וברגע שזה ישתפר כל הקבוצה תשחק כדורגל טוב יותר".


פייר פליי: "אין ספק שחשוב לנו מאוד לעלות. אולי בניגוד לשנים קודמות, הפעם זה חשוב לנו יותר להגיע לשלב הבאים. תפקידנו לעשות הכי טוב על המגרש על מנת שזה יקרה".


היכולת של הפועל באר שבע בזאגרב: "כשחקן כדורגל ישראלי, קבוצה שמעפילה לשלבים הגבוהים זה תמיד טוב. אנחנו מרוכזים בדרך שלנו והפועל באר שבע מרוכזת בדרך שלה".


המאמן ולדימיר איביץ' פתח את דבריו: "מדובר ביריבה חזקה שתשחק קשוחה. נגיע מוכנים וניתן את המקסימום בשביל להעפיל. הקבוצה הסרבית סיימה במקום השלישי בשנה שעברה והעונה הם יותר מאורגנים ויש להם מאמן טוב. הם יילחמו על אליפות. יריבה מסרביה? אני מקצוען שלא נותן לרגשות להשפיע".

 

 לא נותן לרגשות להשפיע. איביץ' (צילום: מכבי תל אביב)

 

התחושות: "אנחנו נבוא לתת את הכל עד לשנייה האחרונה, לשחק עם משמעת ולנצח. השחקנים מוכנים. לשחק מול האוהדים זה יתרון ואני מקווה שיגיע יותר קהל מאשר בפעם שעברה. אנחנו זקוקים לתמיכה כדי לעבור שלב. כל השחקנים חשובים ואני אתן לכולם את ההזדמנות. יש לנו הרבה משחקים בהמשך הדרך".


 

האפשרות שקיארטנסון יעזוב: "יש לי בסגל שלושה חלוצים שעשו הכנה טובה והראו ניצוצות. אני מרוצה מהם ובינתיים הם פה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי