רק נס ימנע את המפגש בין הפועל באר שבע לאפואל ניקוסיה

מאור מליקסון, אליניב ברדה
מאור מליקסון, אליניב ברדה | אודי ציטיאט

הקבוצה מקפריסין דרסה את פלורה טאלין 0:5 ובסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית היא תפגוש את המפסידה בצמד המשחקים בין אלופת ישראל לדינמו זאגרב. וגם: בן חיים על סף הדחה והיריבות של מכבי ת"א

(גודל טקסט)
הפועל באר שבע הובסה לפני יומיים 5:0 בזאגרב על ידי דינמו הקרואטית ואם היא לא תחולל סנסציה יוצאת דופן בגומלין שייערך בטרנר, היא תודח מליגת האלופות ותשחק בסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה האירופית.


שתי היריבות האפשריות שלה, אפואל ניקוסיה ופלורה טאלין (אותה כזכור הדיחה אלופת ישראל ממוקדמות ליגת האלופות בסיבוב הראשון עם 2:7 בסיכום שני המשחקים), נפגשו הערב (חמישי) למשחק הראשון מבין שניים כשהמנצחת כאמור תפגוש ככל הנראה את הקבוצה מבירת הנגב.


הקבוצה מקפריסין, שעפה במפתיע מליגת האלופות כבר בסיבוב הראשון, דרסה את האסטונים החלשים 0:5 בבית והגומלין בשבוע הבא יתקיים לפרוטוקול בלבד. טבאראס (25), סוסה (44), מוראייש (47, פנדל), סלאי (73) ודלאטורה (78) כבשו והראש של אפואל ניקוסיה כבר בצמד המפגשים הצפוי מול הפועל באר שבע. 



תוצאות נוספות 

טובול קוסטנאי מקזחסטן ניצחה את פיוניק ירבאן 1:2 והשיגה מקדמה קלה לקראת מפגש אפשרי עם מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית. הארמנים כבשו את שער החוץ בדקה ה-90 והם יגיעו לגומלין בשבוע הבא בביתם עם תקוות גדולות.


ספרטה פראג וטל בן חיים על סף הדחה מהפעל אחרי הפסד 2:0 לספרק סובוטיצה בחוץ. הישראלי עלה ב-11 של הצ'כים והוחלף בדקה ה-61.


אטאלנטה, שסומנה כזו שתפגוש את המנצחת במשחק בין הפועל חיפה ל-FH האיסלנדית, סיימה רק ב-2:2 בבית מול סראייבו הקטנה והיא תצא לגומלין בבוסניה כשהיא חייבת לנצח או לסיים בתיקו רב שערים.
 



יכול להתחיל לצפות בקלטות של אפואל ניקוסיה. ברק בכר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי