ניר קלינגר: אולי נגיע להתבזות ביום שבת. מחמאות לפפאזוגלו

קלינגר
קלינגר | ערן לוף

המאמן תקף את ההחלטה לקבוע את משחק אלוף האלופים נגד הפועל באר שבע 48 שעות בלבד לאחר המשחק באירופה שיאלץ אותם לעלות עם המחליפים: "זה לא חוקי, אני כועס מאוד". היווני הרשים: "אפשר להיות אופטימיים לגביו"

(גודל טקסט)
רגשות מעורבים בהפועל חיפה ביום שאחרי התיקו הביתי מול FH האיסלנדית. מצד אחד, בחיפה רצו להגיע למשחק הגומלין עם ניצחון, אך מצד שני מבינים כי העובדה שמדובר במשחק הרשמי הראשון של העונה, כאשר האיסלנדים כבר בעיצומה של אמצע העונה בליגה, מראה על כושר המשחק בין הקבוצות. בכל מקרה, האדומים בטוחים כי הם מסוגלים לכבוש שער חוץ במשחק הגומלין בשבוע הבא וטרם ויתרו על הסיכוי לעלות לשלב הבא.

 במועדון החמיאו לשחקנים החדשים שהצטרפו הקיץ ובראשם החלוץ היווני אתנסיס פאפאזוגלו שנכנס במהלך המחצית השנייה וכעבור שתי דקות כבש את שער השיוויון ועשה מספר פעולות חיוביות נוספות. המאמן ניר קלינגר התייחס לחלוץ היווני ואמר: "פפאזוגלו נכנס לפני הזמן בגלל השער שספגנו. השער שלהם היה מהיר ומפתיע. המשחק קיבל תפנית. ייקח לו זמן. הוא לא בנוי לשחק יותר מ-25 דקות. אפשר להיות אופטימיים לגביו".

בלם הקבוצה ניסו קפילוטו אמר על המשחק: "האיסלנדים לא פראיירים, הם לא דייגים. באיסלנד הם ישחקו יותר אינטנסיבי. מה שפגע בנו זה הכושר משחק שלנו והעייפות. עברנו דברים לא קלים אבל חדר ההלבשה חזק ומגובש. לקח לנו יומיים להתרגל לכך שעדן לא כאן". על משחק אלוף האלופים מול הפועל באר שבע שיערך בהפרש של 48 שעות בלבד מהמשחק אתמול: "לא קל לשחק פחות מיומיים ולהתכונן למשחק הבא. ההחלטה לא הגיונית מבחינתנו. נעשה הכל כדי לקחת תואר".

 


פפאזוגלו. בקבוצה אופטימיים לגביו (ערן לוף)

 
 

כאמור, מיד לאחר המשחק החלו בחיפה להתכונן למשחק 'אלוף האלופים' ביום שבת מול הפועל באר שבע. בחיפה עדיין לא נרגעים מכך שפחות מ-48 שעות למשחק ובמנהלת הליגה ובהתאחדות לכדורגל לא טרחו לדחות את המשחק. קלינגר תקף את ההחלטה ואמר: "ביקשנו לדחות את המשחק. זה לא חוקי. בתקנון רשום שאסור לשחק בהפרש של פחות מ-72 שעות. שימו את עצמכם במקומי, האם אני צריך לשחוט את השחקנים כשיש לנו טיסה של מינימום 15 עד 24 שעות לקראת הגומלין באיסלנד. שחקנים ייצאו בבוקר ויגיעו בבוקר למחרת. מלכדו אותנו. האם אבוא להתבזות? חשבתי על זה. אני באמת בדילמה קשה מאוד".

המאמן המשיך ואמר: "חבל שזה קורה ב-2018 בכדורגל הישראלי. זה יכול להביא אותנו לחצי גמר גביע הטוטו וזה הכול תמורה כספית שמאוד תעזור למועדון שלנו. לבאר שבע יש 28 שחקנים לגיטימיים בקבוצה אלופה ולנו אין את הכסף הזה. אנחנו לא קטנים ומספיק חזקים. לא נעשה דברים שנוגדים את החוק אבל פוגעים כאן בסיכוי שלנו לעבור את האיסלנדים. אולי נפסיד לבאר שבע בהרכב מלא, אבל צריך שיהיה היגיון והתחשבות לכל הקבוצות בליגה, זה מטריף אותי. המשחק הזה טומן בתוכו הרבה מאוד כסף. אני מאוד כועס על זה".

 

 קלינגר. ביקורת חריפה על המנהלת וההתאחדות (ערן לוף)

 

בכל מקרה, נראה כי חלק מהמחליפים יקבלו הזדמנות לפתוח במשחק כמו נס זמיר וגיא חדידה שנכנסו במהלך המחצית השנייה וגם החלוץ מאמון קשוע שכלל לא שיחק. מי שבוודאות יחזור להרכב הוא הבלם הרומני גבריאל תאמאש שלא שיחק אתמול בגלל כרטיסים צהובים. המגן חיים מגרלשווילי כלל לא היה חלק מהקבוצה ביומיים האחרונים מכיוון שהיא התכוננה לאירופה והמגן טרם חתם על חוזה חדש בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי