הפועל חיפה התאמנה באיסלנד, תמאש ופפאזוגלו צפויים לפתוח

תנאסיס פאפאזוגלו
תנאסיס פאפאזוגלו | ערן לוף

הקבוצה הגיעה אתמול למשחק החוץ נגד FH והיום תערוך את האימון המסכם למפגש (חמישי, 22:15 בספורטHD2). קלינגר יפגש עם כץ בנושא ערן לוי

(גודל טקסט)

הפועל חיפה נחתה אתמול (שלישי) באיסלנד וערכה את האימון הראשון שלה מול FH המקומית. בצוות המקצועי בחרו אתמול לערוך אימון קל, בעיקר בשל ההגעה הארוכה שכללה בין 10 ל-20 שעות טיסה, והיום תערוך הקבוצה את האימון המסכם אחריו תקיים מסיבת עיתונאים רשמית לקראת המשחק.

למרות תוצאת התיקו (1:1) במשחק הראשון, בחיפה מאמינים ביכולת של הקבוצה להשיג ניצחון חוץ שיעביר אותה לשלב הבא. "היינו לא טובים במשחק הראשון ואנחנו משתפרים מאימון לאימון ומאמינים ביכולת שלנו לנצח", אמרו הבוקר בחיפה. המאמן ניר קלינגר טרם גיבש הרכב שיפתח במשחק, אבל נראה כי יבצע שינויים בודדים כאשר הבלם גבריאל תמאש יחזור למרכז ההגנה לאחר שנעדר מהמשחק הראשון, והחלוץ אתנסיס פאפאזוגלו יפתח בחוד ההתקפה. בכרמל מודעים לכך שהחלוץ היווני עדיין לא בכושר משחק, אבל בטוחים שבמידה ויפתח במשחק יפעיל לחץ גדול על ההגנה של האיסלנדים.

אוהדי הקבוצה הביעו אתמול שביעות רצון לאחר ששמעו כי המשחק ישודר בישראל בספורטHD2 (החל מ-22:10). מי שעמל לקיום השידור הוא סגן הנשיא לשעבר דורון אוסידון, אליו פנו ראשי המועדון וביקשו שיעזור בנושא. אוסידון אמר: "אני אוהב את הפועל חיפה ואת האוהדים שלה. ביקשו ממני לעזור ונעניתי בחיוב. אני שמח שהמשחק ישודר בישראל".

פאפאזוגלו. במועדון מאמינים שהוא יכול לסכן את ההגנה האיסלנדית (ערן לוף)
פאפאזוגלו. במועדון מאמינים שהוא יכול לסכן את ההגנה האיסלנדית (ערן לוף)

גם הבעלים יואב כץ ינחת היום באיסלנד וילווה את הקבוצה. בין השאר ישוחח כץ עם קלינגר לגבי נושא הרכש כאשר המטרה להחתים כבר בסוף השבוע את הקשר אלמוג בוזגלו. מעבר לכך, קלינגר מעוניין להחתים גם מגן שמאלי נוסף ואילו כץ ינסה לשכנע את המאמן לצרף גם את קפטן מכבי נתניה היוצא ערן לוי. בכל מקרה קלינגר לא יתנגד להגעתו של לוי' אבל יתעקש בנושא הגעתו של מגן שמאלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי