איביץ': "הדשא לא יהיה באותו גובה". ברסקי עשוי לפתוח

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב דיבר במסע"ת לקראת הגומלין (חמישי ב-22:00, ישיר בספורט1) בסרביה מול רדניצ'קי: "מאמין שהשחקנים יידעו להסתגל". ראיקוביץ': "ההתלהבות של הקהל תדחוף אותם". הקשר יעלה ב-11, גם שוינפלד יפתח

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי ב-22:00, שידור ישיר בספורט1) בסרביה אצל רדניצ'קי ניש במסגרת הגומלין בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. סגנית האלופה ניצחה 0:2 במשחק הראשון באציטדיון בנתניה, ואמורה להשלים את המשימה ולעבור לשלב הבא. 


באימון המסכם של הצהובים המסתמן כי רוסלן ברסקי יתפוס את מקומו של אבי ריקן, שלא המריא עם הקבוצה בשל בעיות רפואיות. לצידו של ברסקי בקישור ישחקו אייל גולסה ודור פרץ. בשלישייה הקדמית צפויים לפתוח אלירן עטר, ארון שוינפלד ו-וידאר קיארטנסון. עומר אצילי יחמיץ את המפגש בשל ההרחקה במשחק הראשון. 


לספורט1 נודע, כי סקאוטים מאנגליה, ספרד וגרמניה יגיעו לצפות מחר בפרדראג ראיקוביץ' ובקיארטנסון. במכבי מקווים שהשניים יצליחו לרשום הופעה טובה, שאולי תסדר להם מעבר ליעד חדש ותכניס תמורה נאה לקופת המועדון. 


הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, איתן טיבי, ז'ואן אמאדור, אנריק סבוריט, דור פרץ, רוסלן ברסקי (דן גלזר), אייל גולסה, ארון שוינפלד (דור מיכה), אלירן עטר, וידאר קיארטנסון.




ראיקוביץ' באימון המסכם של מכבי תל אביב (אודי ציטיאט, סרביה)
 

ראיקוביץ': "הדקות הראשונות יהיו קשות" 


המאמן הסרבי של מכבי תל אביב, ולדימיר איביץ', אמר במסיבת העיתונאים: "זו תהיה אולי הפעם השנייה שלי פה. אני יודע על האווירה הטובה שיש כאן, מחר צפויים להגיע יותר מ-15,000 צופים כי עבור הקבוצה הזו זה לא משהו רגיל לשחק באירופה. אני מאמין שהשחקנים שלנו יידעו איך להסתגל ויעשו כמיטב יכולתם כדי לנצח במשחק".

על חסרונם של אבי ריקן (פציעה) ועומר אצילי (הרחקה) אמר איביץ': "השחקנים שייעדרו חשובים לנו, אבל יש לנו סגל רחב. יש לנו שחקנים שיכולים להחליף אותם ואני מאמין בשחקנים שיש לי כאן ואני בטוח שהם ייתנו את המיטב". על תנאי המגרש שמצפים לשחקניו, הוסיף המאמן: "אנחנו צריכים לעבוד חזק ולהכין את עצמנו לקראת תנאים שונים. אני מבין שמחר המשטח לא יהיה במצב טוב כמו אצלנו בבית, אולי הכול יהיה מעט איטי יותר והדשא לא יהיה באותו גובה. נתאמן היום כדי להסתגל כמה שיותר מהר, כדי לנצח".


השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ' התייצב לצד מאמנו: "אני מודה שזה קצת מרגש להגיע לפה עם קבוצה אורחת, אבל זה חלק מהכדורגל ואני מתכונן למשחק. אני מקצוען ואני חייב להיות מרוכז במשחק. הדקות הראשונות יהיו קשות, ההתלהבות של הקהל תדחוף אותם, אנחנו צריכים להיות חכמים ורגועים בדקות האלה".



אווירה טובה באימון המסכם של מכבי תל אביב (אודי ציטיאט, סרביה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי