מכבי תל אביב עשויה לפגוש את בורדו, ב"ש מול דינמו זאגרב?

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

צומצמו היריבות האפשריות של הישראליות בסיבוב הרביעי של מוקדמות הליגה האירופית. האלופה יכולה לפגוש את רד בול זלצבורג, סגנית האלופה את פרטיזן בלגרד. גם האופציות של הפועל חיפה בפנים

(גודל טקסט)

הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית עדיין לא החל, אך הגרלת הפלייאוף תיערך כבר ביום שני הקרוב (14:00) והיום אופ"א ביצעה את הצמצום והחלוקה למפגשים האפשריים.

מכבי תל אביב, שתתארח ביום שלישי הקרוב בארמניה מול פיוניק (ב-19:00, שידור ישיר בספורט1) ותארח את הגומלין בנתניה תשעה ימים לאחר מכן, עשויה לפגוש קבוצות כמו בורדו הצרפתית ופרטיזן בלגרד הסרבית. האופציות הנוספות: סרפסבורג (נורבגיה), רייקה (קרואטיה), מריופול (אוקראינה), נורדשלנד (דנמרק), סיגמה (צ'כיה) וקייארט (קזחסטן).

גם היריבות של הפועל באר שבע צומצמו ואם היא תעבור אפואל ניקוסיה בסיבוב השלישי, הוא עשויה לפגוש את רד בול זלצבורג האוסטרית שהגיעה אשתקד לחצי גמר הליגה האירופית ובה משחק מואנס דאבור. האופציות הנוספות: שקנדיה (מקדוניה), הכוכב האדום בלגרד (סרביה), ספרטק טרנה (סלובקיה), אסטנה (קזחסטן), דינמו זאגרב (קרואטיה), לגיה ורשה (פולין) ודודלאנז' (לוקסמבורג).

הפועל חיפה, שתשחק מול אטאלנטה החזקה מאיטליה בסיבוב השלישי, יכולה לקבל יריבה אטרקטיבית בדמותה של גלאזגו ריינג'רס הסקוטית. האופציות הנוספות של קלינגר וחניכיו: ויטסה (הולנד), באזל (שווייץ), צסק"א סופיה (בולגריה), מאריבור (סלובניה), קופנהאגן (דנמרק), היידוק ספליט (קרואטיה) וסטיאווה בוקרשט (רומניה).


קודם צריך לעבור את אפואל ניקוסיה. ברק בכר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי