אל-תאמרי ישחק, בכר: רוצים לשחזר את הפתיחה מול דינמו

מוסא אל-תאמרי
מוסא אל-תאמרי | ספורט1

מאמן הפועל ב"ש לקראת אפואל ניקוסיה (20:00, ספורט1): "חושב שאנחנו במגמה טובה, מחזירים את השקט למועדון". צדק: "מרגיש שאני משתפר". וואקמה תורגל ב-11, אך עשוי שלא להתלבש. החלוץ הירדני של היריבה הגיע ארצה

(גודל טקסט)
אחרי ההדחה ממוקדמות ליגת האלופות, הפועל באר שבע מתכוננת למשחק מחר (חמישי, 20:00, שידור ישיר בספורט1) מול אפואל ניקוסיה במסגרת הסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית. דומה שהקבוצה התאוששה ממכת הפציעות שפקדה אותה בחודשים האחרונים, כאשר אפילו מיגל ויטור, שעבר ניתוח לשחזור הרצועה הצולבת, ערך אימוני ריצה סביב המגרש וגם מרואן קבהא החלים.


לעומתו, חאתם אלחמיד עדיין לא לגמרי כשיר ומיהאי קורהוט ערך כנראה את אחד האימונים האחרונים שלו בטרנר, לקראת מעבר אפשרי לאנורתוזיס, קבוצתו של רוני לוי. מי שעוד עשוי שלא להתלבש הוא טוני וואקמה – הכוכב אמנם התאמן כרגיל, על רקע הדיווחים לפיהם טרנזבונסטור מנהלת מגעים לצירופו המיידי, אך בקבוצה לא פוסלים את האפשרות שהניגרי כבר חושב על התחנה הבאה שלו וקיימת התלבטות האם לכלול אותו מחר בסגל. בכר, כהרגלו, שומר את הקלפים צמוד לחזה ותירגל את הניגרי בהרכב.


בחלק האחורי, יאניס אנסטיס מנסה להתרגל למעמדו החדש כשוער שלישי. בעמדה מרוחקת על המגרש, השקיף השוער היווני על אריאל הרוש ודודו גורש שהתאמנו בהילוך גבוה. היווני שממתין לסיכום כספי על פרידה הדדית נקלע לסיטואציה מכבידה, ובמהלך האימון הגביה כדורים מהאגף כחלק מאימון השוערים. נכון לעכשיו נשארו כרטיסים בקופות, וההערכה היא שלא יותר מ-10 אלפים אדומים יגיעו מחר לטרנר.



וואקמה. התלבטות אם לכלול אותו בסגל (דני מרון)


הערב ערכה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה נכחו מאמן הקבוצה ברק בכר והקפטן שיר צדק. "ברורה לכולם חשיבות המשחק", אמר בכר. "לא חושבים על דברים שליליים כמו הדחות, אלא איך לעשות את העבודה ולהביא את הדברים הטובים מחר מול קבוצה לא פחות טובה".


השינויים בעמדת השוער: "הבאנו את אריאל הרוש, יש לנו את דודו גורש וכרגע גם יאניס אנסטיס. יש לנו שלושה שוערים ומסתכלים על המשחק מחר, יותר חשוב כרגע".



בכר. מאמין שהקבוצה בכיוון הנכון (דני מרון)


מי הקבוצה העדיפה: "לא מתעסקים בפייבוריטים או לא פייבוריטים. משחקים נגד מועדון מפואר שהיה בליגת האלופות ובליגה האירופית עם שחקנים מנוסים סגל רחב. אנחנו רוצים להיות מוכנים לדברים החזקים של היריבה ולשחק על החולשות. לעשות את הדברים כמו שצריך כי אנחנו מאמינים בעצמנו".


המטרות למשחק: "לא חושבים על ההעפלה, מתכוננים למשחק. לשחזר לפחות את המחצית הראשונה מהמשחק נגד דינמו זאגרב. זאת המטרה כרגע, לעשות משחק טוב. שום דבר מעבר".



פציעות: "חושב שיש מגמה טובה מבחינת פציעות בקבוצה. יש לנו כמעט את רוב השחקנים וזה מעודד וטוב".

אם הקבוצה השתפרה: "אני חושב שאנחנו במגמה טובה, אני מרגיש את השחקנים שלי, מחזירים את השקט למועדון מתעסקים במה שצריך. מגמה טובה שאני מקווה שנביא אותה מחר למשחק".

השמועות לגבי טוני וואקמה שרוצה לעזוב: "לא מתייחס לשמועות כי אני לא יודע שום דבר כזה".



אצטדיון טרנר שלא צפוי להיות מלא: "לא יודע מאיפה המידע הזה, אבל בואו נחכה למחר כדי לראות. ברור שאנחנו רוצים אצטדיון מלא. בשבוע שעבר היו כמה יציעים ריקים אבל הרגשנו אצטדיון מלא, הקהל תמך ואני בטוח שיתמוך מחר".



טרנר. יהיה מלא מחר? (מאיר אבן חיים)


קפטן הקבוצה שיר צדק, שישב לצד בכר, נשאל פתיחת העונה הלא טובה שלו וענה: "זה לא סוד שלא שיחקתי הרבה זמן. אני מרגיש שבכל משחק אני מתקדם ומשתפר, יש לי את המסלול שלי שאני עושה בחזרה הזאת. בכל משחק אני מרגיש יותר טוב פיזית ומנטלית. מקווה לבמשיך בהתקדמות".


אם הדחה תהיה כישלון: "לא מתעסקים בכשלנות ולא במה שחייבים לעשות. מסתכלים על המשחק הקרוב וזה מה שמנחה אותנו. לא קופצים יותר מדי קדימה".


השינויים: "יש חדר הלבשה מאוד טוב להפועל ב"ש, שחקנים מחוייבים במגרש ומחוץ למגרש. אם יש שינוי מתמודדים איתו ותומכים אחד בשני. אנחנו פה אחד בשביל השני ומחוברים. נקווה להביא את הדברים האלה למגרש".


אם ההפסד לדינמו זאגרב נבע מזלזול: "לעולם לא מזלזלים בשום קבוצה, בטח כשברק המאמן. לגבי המשחק הזה התוצאה לא הייתה טובה, אבל אנחנו עושים את ההכנות הכי טובות".


על אריאל הרוש: "בחור מאוד חיובי, בן אדם טוב, חבר לחדר הלבשה, מקצוען אמיתי. הוכיח את עצמו ברמות הכי גבוהות ואני בטוח שיעזור לנו. נתן את הטיפים לקראת ניקוסיה".


 

על גיא חיימוב: "חבר טוב ומאחל לו את כל ההצלחה".




צדק. מרגיש טוב יותר עם הזמן (אודי ציטיאט)



לאחר מכן נערכה גם מסיבת העיתונאים של הקפריסאים ומאמן אפואל ניקסיה ברונו בלתזר אמר: "אנחנו צריכים להגיע מרוכזים לכל משחק, אנחנו לא נחזור על הטעויות שעשינו בעבר. השחקנים מודעים ללחץ שיש במגרשה של ב"ש וצריכים לדעת להתמודד איתו. הסיכויים הם 50-50, מי שתטעה פחות בשני המשחקים גם תעבור שלב. העתיד שלי בניקוסיה? זה לא חשוב, מה שמשנה זה המועדון. אני באותה מוטיבציה כמו ביום שהגעתי ויהיה מה שיהיה, אלו החיים בכדורגל – אני מחויב למועדון".


עוד אמר המאמן על ב"ש: "זו קבוצה טכנית שאוהבת לשחק כדורגל, יש לה שחקני נבחרת מאוד מנוסים ואני חייב לומר שיהיו מפגשים מאוד מרתקים בין קבוצות דומות מליגות דומות. ננסה לייצר מצבים ולהבקיע במטרה לסיים בתוצאה הטובה ביותר שתעזור לנו לקראת הגומלין בשבוע הבא. אנחנו יודעים שאם לא נהיה אגרסיביים וננסה להשיג את הכדור אז יהיו לנו בעיות. ב"ש, כמונו, אוהבת להחזיק בכדור ולתקוף ועלינו להיות אגרסיביים ומרוכזים. אם תיקו זו תוצאה טובה? נעשה הכל כדי לנצח, אבל באירופה זו תוצאה טובה".


בניגוד לתחזיות, החלוץ הירדני של אפואל ניקוסיה מוסא אל-תמארי הצטרף למסע לישראל ויעמוד מחר לרשות הצוות המקצועי של אלופת קפריסין, בעוד קוצ'נז'אד האיראני לא נרשם לצמד המשחקים ובקבוצה סירבו להתייחס לכך בטענה שהם לא מתייחסים ספציפית לשחקן זה או אחר. תמארי הירדני נראה מחויך ואף אמר לחבריו: "ננצח 0:2".



מוסא אל-תאמרי הערב בטרנר (חיים זלקאי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי