קפילוטו: כבר הוכחנו שדווקא כשלא סופרים אותנו, אנחנו מפתיעים

ניסו קפילוטו
ניסו קפילוטו | ערן לוף

בלם הפועל חיפה דיבר בשיחה עם ספורט1 לקראת המשחק נגד אטלאנטה הערב (19:00, ספורט2): "רוצים שהקהל יבוא לתמוך בנו. בן בסט? תוך יומיים כבר מצאנו פתרונות". אלמוג בוזגלו צפוי לפתוח לצד פאפאזוגלו

(גודל טקסט)

בהפועל חיפה כבר סופרים את השעות עד המפגש הראשון מול אטלנטה האיטלקית בסיבוב השלישי של הליגה האירופית (19:00, שידור ישיר בספורט2). במועדון מספרים על התרגשות דומה שהייתה לפני גמר גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים. "השגנו המון שיאים בעונה וחצי האחרונות ואנחנו לא רוצים לעצור", אמרו במועדון. 100 ילדים משדרות שנמצאים בהפוגה בחיפה הוזמנו למשחק.

בחיפה מודים כי יחסי הכוחות נוטים לכיוון האיטלקים, אבל מקווים להפתיע את היריבה ולסיים את המשחק הראשון עם תוצאה טובה שתשאיר סיכוי לקראת המשחק באיטליה. מבחינת ההרכב נראה כי קלינגר עשוי לבצע שינוי אחד או שניים, כאשר הרכש החדש אלמוג בוזגלו בתמונת ההרכב על חשבונו של גל אראל. מי שצפוי להיות אחד השחקנים המשמעותיים במשחק הוא הבלם ניסו קפילוטו, שאמר לספורט1 לקראת המשחק: "אנחנו מתרגשים וכיף לנו להיות חלק מהרמות האלה. אנחנו מגיעים לעשות תוצאה טובה קודם כל במשחק הראשון וכן אנחנו אכן רוצים לעבור וזה לא יהיה קל. על הנייר הם יותר טובים מאיתנו אבל אנחנו מאמינים בעצמנו וכבר הוכחנו יותר מפעם אחד שגם כאשר לא נותנים לנו סיכוי, אנחנו מפתיעים את כולם".

עברתם הכנה לא פשוטה לקראת אירופה, במיוחד עם עזיבתו הפתאומית של הקפטן עדן בן בסט.
"נכון שזה בא לנו בהפתעה והיינו צריכים להתארגן על עצמנו מחדש, אבל תוך יומיים כבר ידענו למצוא פתרונות. כמו שזה נראה עד עכשיו אין לזה יותר מדי השפעה על הקבוצה כי אנחנו ממשיכים לרוץ ונראים טוב. בגדול זה לא משנה מי משחק אלא משנה שיש לנו שיטה ודרך וזה הולך טוב ביחד".

קפילוטו.
קפילוטו. "רוצה לעשות עונה טובה יותר גם ברמה האישית" (דני מרון)

מצד שני, הוחלט סופית כי ניר קלינגר לא הולך לנבחרת ונשאר איתכם.
"ניר מאוד חשוב למועדון שלנו וגם לנו השחקנים. זה לא סוד שהוא רצה להיות מאמן הנבחרת, אבל כרגע יש מאמן אחר לנבחרת ואנחנו מממשיכים קדימה עם הרצון לעשות עונה יותר טובה מהשנה שעברה".

ברמה האישית גם לך הייתה עונה אדירה. מה הציפיות העונה?
"אני רוצה להמשיך ולעשות עונה טובה יותר, הן עם ההישגים הקבוצתיים וגם ברמה האישית. אני ממשיך לעבוד קשה".

לסיום, מילה על הקהל שלכם לקראת המשחק הערב ובכלל לקראת העונה הקרובה:
"אנחנו מאוד רוצים שהקהל יבוא ויתמוך בנו. בעיקרון אנחנו עושים את כל מה שהם מבקשים, להילחם ולתת הכול על המגרש. הקהל חשוב לנו ואני מקווה שהגיעו כמה שיותר אוהדים. לקהל של הפועל חיפה יש הרבה מה לתת העונה".

אלמוג בוזגלו. צפוי כבר לפתוח בהרכב (ערן לוף)
אלמוג בוזגלו. צפוי כבר לפתוח בהרכב (ערן לוף)

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, גבריאל תמאש, ניסו קפילוטו, חן דילמוני, רסמוס סטויטדט, מקסים פלקושצ'נקו, ראדו גינסארי, גילי ורמוט, אלמוג בוזגלו ואתנאסיס פאפאזוגלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי