טרנצין דרסה את פיינורד 0:4, סרפסבורג ורייקה סיימו ב-1:1

פיינורד
פיינורד | Gettyimages

מועדון הפאר ההולנדי הדרך החוצה מהליגה האירופית אחרי אחד ההפסדים המבישים בתולדותיו, גם זניט חטפה תבוסה. היריבות הפוטנציאליות של מכבי ת"א נפרדו בתיקו במשחק הראשון שנערך בנורבגיה

(גודל טקסט)
הסיבוב השלישי של מוקדמות הליגה אירופית נמשך הערב (חמישי) עם שלל משחקים ברחבי היבשת, ומעבר למשחקים של הקבוצות הישראליות, התרחשו מספר מפגשים מסקרנים במיוחד.


טרנצ'ין – פיינורד 0:4

פיינורד ההולנדית ששיחקה בעונה שעברה בליגת האלופות ספגה תבוסה קשה, כאשר הפסידה בחוץ 4:0 לטרנצ'ין הסלובקית שסיימה בעונה שעברה במקום החמישי בטבלה. אצל המארחים היה מעל כולם אנטוניו מנסה בן ה-23 שכבש שלושער שני בקריירה והעלה את טרנצ'ין ככל הנראה לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית.


ר.ב. לייפציג – אוניברסיטה קאריובה 1:3
לאחר שעבר בקלילות את האקן השבדית, המועדון הגרמני של תאגיד רד בול אירח את קאריובה הרומנית. לייפציג עלתה בהרכב חסר כאשר שחקנים כמו טימו ורנר, אמיל פורסברג ומרסל סביצר פתחו את המשחק על הספסל אך זה לא מנע ממנה לנצח בתוצאה 1:3 משערים של קונאטה ומתיאס קוניה בני ה-19 ושל יוסוף פאולסן המחליף.


דינמו מינסק – זניט סנט פטרסבורג 0:4
עוד תבוסה למועדון פאר אירופי. קבוצת המיליונים הרוסית שזכתה במפעל במתכונת הישנה בעונת 2007/2008 הפסדיה לסגנית אלופת בלארוס. בצד של דינמו מינסק כבשו קבצ'ינסקי, גאלוביץ' וצמד של ניקוליץ' והם בדרך הבטוחה לשלב הבא. זניט תיאלץ למקד את המטרות שלה העונה בליגה המקומית בלבד.


F/T – Dinamo Minsk 4-0 Zenit. All to do next week in St. Petersburg#DinamoZenitpic.twitter.com/1w0qaP0SMZ

— FC Zenit in English (@fczenit_en) August 9, 2018


סרפסבורג 08 – רייקה 1:1
כזכור, המנצחת בהתמודדות בין שתי הקבוצות תפגוש את מכבי תל אביב, אם היא תצליח לגבור על פיוניק הארמנית. המועדון הנורבגי שמשחק העונה לראשונה באירופה סיפק תוצאה מפתיעה מול סגנית אלופת קרואטיה. סרפסבורג הייתה הראשונה לעלות ליתרון משער של זאקארייסן המקומי בדקה ה-72, אולם אלכסנדר גורגון השווה בדקה ה-83 וקבע את תוצאת המשחק. למרות התוצאה המכובדת של סרפסבורג הם יגיעיו למשחק הגומלין כאשר יש לחובתם שער חוץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי