גינסארי עשוי לרדת לספסל, קלינגר: "באים בלי פחד"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | ערן לוף

אחרי ה-4:1 בסמי עופר, הפועל חיפה תתארח אצל אטאלנטה מחר (חמישי ב-21:00, ישיר בספורט4) והמאמן מבטיח: "נשחק על הכבוד". גל אראל עשוי לתפוס את מקומו של המולדובי, אלמוג בוזגלו ימשיך בהרכב

קבוצות: אטאלנטה
(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 4:1 במשחק הראשון בסמי עופר, הפועל חיפה ערכה הערב (רביעי) את האימון המסכם באיטליה לקראת הגומלין מחר (חמישי ב-21:00, שידור ישיר בספורט4) מול אטאלנטה במוקדמות הליגה האירופית.

המאמן ניר קלינגר עדיין מתלבט לגבי שתי עמדות בקישור כאשר רסמוס סטויטדט לא כשיר במאה אחוז וריקי מטרבסקי עשוי למלא את מקומו. מי שככל הנראה ישלם את המחיר על יכולתו החלשה הוא ראדו גינסארי ועל חשבונו אמור לפתוח גל אראל.

קלינגר אמר לקראת המשחק: "יש לנו הזדמנות לחוות משחק ברמה הזו ואנחנו רוצים לנצח את הבמה והניסיון שמשחקים כאלה יכולים להעניק למועדון בכלל ולכל שחקן ומאמן בפרט. נשחק על יוקרה, כבוד ונעשה הכל בשביל להביא תוצאה ראויה שנוכל לשאוב ממנה ביטחון להמשך. אנחנו מודעים לכוח וליכולת של היריבה, אך באים לשחק כדורגל בלי שום פחד".

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, דור מלול, ניסו קפילוטו, גבריאל תמאש, חן דילמוני, רסמוס סטויטדט (ריקי מיטרבסקי), ראדו גינסארי (גל אראל), מקסים פלקושצ'נקו, גילי ורמוט, אלמוג בוזגלו, אתנסיס פאפאזוגלו.


עשוי לרדת לספסל. גינסארי עם מלול ותמאש באימון (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי