שיר צדק עשוי לאבד את מקומו בהרכב הפועל באר שבע

מאור מליקסון, שיר צדק
מאור מליקסון, שיר צדק | אודי ציטיאט

מתן אוחיון צפוי לפתוח על חשבונו של הבלם המאכזב הערב בניקוסיה (ב-20:00, ישיר בספורט1). מסתמן שחן עזרא יעלה ב-11 על חשבון מאור מליקסון המתאושש, גם שמואל שיימן מועמד לקבל את הקרדיט מברק בכר

(גודל טקסט)

התרגולים המגוונים והחלפת הגופיות באימון המסכם יוצרים ערפל סביב ההרכב שינסה להציל הערב (חמישי ב-20:00, ישיר בספורט1) את העונה האירופית של הפועל באר שבע. אחרי ה-2:2 בטרנר, כללי המשחק משתנים. אפואל ניקוסיה תוכל להרשות לעצמה להגיע לשריקת הסיום עם 0:0 או 1:1, ועדיין לחגוג בסיכום שני המשחקים. מאמנה הפורטוגלי, ברונו באלתזר, דוחק בשחקניו שלא להתפתות אחר התוצאה הנוחה בנימוק "שמי שמשחק על תיקו מסתכן בהפסד".

הבעיות של המארחת אינן פעוטות. השוער בוי וטרמן סוחב פציעה בכתף שערערה את בטחונו, והחלוץ האולטימטיבי שלה, דלאטורה מורחק. בהתחשב בעובדה שהמפציץ האיראני, רזה קוצ'נזאד, מקורקע מסיבות ידועות, אין לאלופה הקפריסאית חלוץ טבעי אחד לרפואה. מוסא אל תמארי, קיצוני הסופה הירדני, שחולל מהומות לפני שבוע, יזכה כנראה לשמירה הדוקה. ברק בכר לא מתכוון לאפשר לו לחמוק שוב מהרדאר.

ההגנה הכי טובה היא ההתקפה, יגידו לכם באתלטיקו מדריד, אבל באתלטיקו באר שבע ענייני העורף מצריכים שיפור. על-פי דיווחים שונים, מקומו של שיר צדק בהרכב אינו מובטח, ומתן אוחיון מועמד להחליפו במרכז ההגנה, לצדו של לואי טאהא. דודו גורש נהנה כל השבוע מכותרות מחמיאות, והערב לא נופתע אם הכפפות שוב יופקדו בידיו. אריאל הרוש "הקפריסאי" מבין את הרגישות הבאר שבעית בענייני החלפת שוערים באירופה. אם יוחלט לפתוח איתו, זו תהיה הפתעה.

שמואל שיימן, שלא היה בסגל בשבוע שעבר, מועמד לתפוס את מקומו של אורן ביטון. בצל פציעתו של מאור מליקסון, טובים סיכוייו של חן עזרא להשתחל ל-11. עדן בן בסט דיבר אמש במסיבת העיתונאים כמו גנרל שמתכונן למלחמת עולם שלישית. צריך לכבוש, חייבים לנצח. יחד עם גנרל אמיתי בדמותו של טוני וואקמה זו בהחלט משימה אפשרית. רק שידאגו לעדכן אותו עד 19:59 שהוסרו המכשולים בדרכו לטורקיה. שאם לא כן, הקרסול עלול שוב להציק לזר הכי גדול שנחת כאן מאז ניקולאי קודריצקי ז"ל ואיגביני יעקובו יבדל"א.


הכי גדול שנחת בישראל? וואקמה (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי