איביץ': היינו צריכים לסיים את המפגש הזה כבר בירבאן

איביץ'
איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהתוצאה לאחר הניצחון 1:2 על פיוניק שהעלה את קבוצתו לפלייאוף הליגה האירופית, אבל לא מהיכולת: "היו רגעים שאיבדנו שליטה". מיכה: "שמח שכבשתי, חבל שאין יותר נציגות ישראליות"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב התקדמה הערב (חמישי) עוד שלב בדרך חזרה לרמה האירופית שהיא רגילה לה, כשהעפילה לפלייאוף הליגה האירופית אחרי ניצחון 1:2 על פיוניק הארמנית. את ההנהלה העסיק היום המכתב ששלח בן מנספורד לעיריית תל אביב, אבל את השחקנים ואת המאמן ולאדן איביץ' עניין המשחק, וטוב שכך. איביץ', כמובן, היה מרוצה מהתצוגה של שחקניו.

"זה לא היה משחק קל, "אמר המאמן, "היריבה שיחקה כדורגל ישיר עם מתפרצות, ואיבדנו קצת ביטחון אחרי השער. זה משהו שאנחנו צריכים לשפר כי אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו. עשינו את זה במחצית השנייה והגענו להרבה הזדמנויות, ואני חושב שהמשחק היה יכול להסתיים כבר בירבאן כי היו לנו הרבה הזדמנויות והיינו צריכים לנצל אותן".

"אחרי השער של פיוניק היו רגעים שאיבדנו שליטה," הוסיף איביץ', "כי רצינו לכבוש מהר בלי סדר. אבל חייבים לשחק בסבלנות ולחכות לרגע המתאים".

איביץ'.
איביץ'. "יש לנו דרבי ביום ראשון להתכונן אליו" (דני מרון)

העובדה שקבוצתו היא הנציגה הישראלית היחידה שהעפילה לפלייאוף: "זה לא טוב כי הכדורגל הישראלי צריך שעוד קבוצה תשחק בשלב הבא. אני מעדיף שכמה שיותר קבוצות יישארו באירופה כי זה טוב למדינה. ביום ראשון יש לנו דרבי מול הפועל ואחרי זה צריכים לראות מה קורה במשחק בין רייקה לסארפסבורג".

המצטיין במשחק היה הקפטן דור מיכה, שכבש את שער השוויון ובישל לאלירן עטר את שער הניצחון. "קיבלנו גול לא מחוייב המציאות," אמר מיכה, "נכנסו ללחץ ועצבים. שמח שהצלחנו עם הדחיפה של הקהל להראות אופי ולנצח את המשחק. השגנו את המטרה"

השער שהבקיע: "אני תמיד רוצה להבקיע. היום הצטרפתי יותר והגעתי ליותר הזדמנויות ואני שמח שכבשתי".

מיכה.
מיכה. "בשלב הזה התוצאה חשובה יותר" (דני מרון)

הקבוצה והסגל: "אני חושב שיש הרבה פוטנציאל וכישרון, גם אם אנחנו רחוקים מלהרשים כרגע ולשחק את הכדורגל שאנחנו רוצים. כרגע בשלב הזה מבחן התוצאה חשוב יותר מהיכולת ואני מאמין שנשתפר. כרגע נכנסים ללו"ז עמוס".

גם מיכה התייחס להדחה של הפועל באר שבע והפועל חיפה מאירופה: "יותר נציגות באירופה זה טוב לנו ולכדורגל. לצערנו השנה זה לא קרה, מקווה שנעשה את שלנו ונגיע לבתים. האם זה ייתן לנו מוטיבציה לתחרות נגד באר שבע? יש לנו מספיק דרייב, אנחנו לא צריכים שהם יפסידו. השלב הזה של העונה לא אומר כלום, מה שחשוב זה להשתפר ולהסתכל על עצמנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי