נורת אזהרה לקיארטנסון: צפוי לרדת לספסל בדרבי

וידאר קיארטנסון
וידאר קיארטנסון | דני מרון

האיסלנדי אכזב גם אמש מול פיוניק, וצפוי לאבד את מקומו לשכטר או שוינפלד גם מול סארפסבורג. מכבי תל אביב לא מצליחה למכור אותו ובטוחה שהלחץ משפיע על יכולתו. גם גולסה ושוינפלד צפויים לשחק מול הפועל ת"א

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב היא הקבוצה היחידה בשלב הפלייאוף העלייה לבתים בליגה האירופית לאחר שניצחה אמש (חמישי) באצטדיון בנתניה 1:2 את פיוניק ירבאן הארמנית. הצהובים מאמינים שיצליחו להעלות בפעם הרביעית לשלב הבתים, ובינתיים בשבוע מחכה להם סארפסבורג הנורבגית בחוץ וכעבור שבוע באצטדיון בנתניה.

בפקק התנועה אתמול מתל אביב לנתניה, הרהרתי כשעה וחצי על הכביש במכתב ששלח מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד לעיריית תל אביב בו נאמר שהצהובים יבחנו מעבר לאצטדיון אחר במקום בלומפילד. במועדון הצהוב צריכים לחשוב פעמים רבות לפני שיחליטו לשלוח לעונות נוספות את האוהדים למגרש בו איבדו להפועל באר שבע את האליפויות האחרונות.

בינתיים, המאמן ולדאן איביץ' אינו רץ לתקשורת לשלוח מסרים על שחקני החיזוק שהוא מבקש. במועדון יודעים כי היריבות הבאות יהיו ברמה גבוהה יותר מפיוניק שכמעט הדיחה את מאמן הסרבי ושחקניו. "החשוב הוא שעלינו לשלב הבא ואנחנו יודעים שיש דברים לשפר", אמר איביץ'. "כשכבר ביום ראשון יש משחק נגד הפועל תל אביב ובחמישי בפלייאוף בחוץ ואין הרבה זמן. השחקנים משקיעים באימונים ונמשיך לעבוד כדי לשחק טוב יותר".

על האפשרות שווידאר קיארטנסון יימכר ועל יכולתו של האיסלנדי אמר המאמן "וידאר מתאמן מצוין, משקיע ואין לי טענות אליו. יש לו חוזה במועדון אבל בכדורגל הדברים קורים ובאופן טבעי יש התפתחויות. יש עוד זמן בנושא ההעברות ונראה איך דברים יקרו".

המאמן היה מרוצה אתמול מהמחצית השנייה בה בוצע המהפך כשאיתי שכטר החליף את האיסלנדי הלא יעיל מול המערך הצפוף של פיוניק. הוצאתו של קיארטנסון בתום 45 דקות הייתה נורה אדומה עבור ומסתמן כי לפחות במשחקים נגד הפועל תל אביב וסארפסבורג ,הוא יאבד את מקומו בהרכב הפותח לשכטר או לארון שוינפלד שיקבלו עדיפות על פניו.


קיארטנסון. יאבד את המקום ב-11 (דני מרון)

במועדון הסבירו כי קיארטנסון, שהיה בטוח  שכבר הקיץ הוא יהיה באנגליה, תקוע. והלחץ, כמו הרצון לכבוש שערים, משפיעים על יכולתו. מכבי ת"א חייבת לאפשר לו לעבור מועדון, גם בהשאלה לעונה אחת, ולחסוך שכר של מיליון יורו לעונה ולא להיתקע אתו. במקרה שתצליח למכור אותו, הקבוצה צריכה לצרף קשר יצירתי זר, בקשה שמנסים להוציא לפועל במגבלות הפייר פליי הפיננסי. "רואים שמשחק הקבוצה איטי וזוחל וקל להסתדר אתו", אמר גורם במועדון. "אם פיוניק, ששחקניה בקושי עמדו על הרגליים, הצליחה להסתדר, ההמשך מצריך את החתמתם של שני זרים כדי לא ללכת בדרך של הפועל באר שבע והפועל חיפה".

עומר אצילי אמר לאחר המשחק: "אנחנו לא מודאגים מהיכולת והמהפך הוריד לחץ. לא היינו בפאניקה אחרי הגול המוקדם של פיוניק, לא היינו מוכנים לכך. חזרתי לשחק ואני מרגיש טוב ושמח להיות על הדשא. הכדור לא נכנס לרשת ואני מאמין שזה יקרה במשחקים הבאים. כבר היום נתחיל להתכונן לדרבי נגד הפועל ביום ראשון". על הכובש אלירן עטר אמר: "אני שמח עבור עטר, וחשוב שאלירן מתחבר לו ורק שימשיך כך".

לקראת הדרבי, מסתמן כי אייל גולסה, ארון שוינפלד ושרן ייני יקבלו את ההזדמנות לשחק בהרכב הפותח. אתמול סיפר המאמן איביץ' כי החלוץ הניגרי צ'יקו אופאדו בדרך להחלמה מלאה מהפציעה ברגלו ויקבל בקרוב מאוד את ההזדמנות לשחק.


אצילי. שמח בשביל עטר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי