ולדימיר איביץ': "איבדנו ביטחון וריכוז, התוצאה לא טובה"

ולדימיר איביץ' עם יואב זיו
ולדימיר איביץ' עם יואב זיו | אודי ציטיאט

מאמן מכבי ת"א לא הסתיר את אכזבתו אחרי ההפסד 3:1 בנורבגיה בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית, אך שמר על אופטימיות: "זו רק המחצית הראשונה ואנחנו יודעים מה נצטרך לעשות בעוד שבעה ימים". צפו בתקציר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הסתבכה הערב (חמישי) כשנוצחה 3:1 בנורבגיה מול סרפסבורג המקומית במסגרת המשחק הראשון מבין שניים בשלב הפלייאוף של מוקדמות הליגה האירופית. המשמעות: הצהובים יהיו חייבים לכבוש לפחות פעמיים בגומלין שייערך בשבוע הבא בנתניה.

ולדימיר איביץ' ניתח: "התוצאה לא טובה, הפסדנו את המחצית הראשונה מבין שתיים, אבל המשחק הבא בעוד שבוע ואנחנו יודעים מה אנחנו חייבים לעשות". על הגומלין בנתניה: "כולנו מקווים ונעשה את הכל כדי שהמשחק הבא יהיה סיפור שונה ובשביל שנעבור את השלב הזה".

הפתיחה הרעה של שחקניו, שספגו שני שערים תוך שבע דקות: "תחילת המשחק הייתה קשה, נקלענו לפיגור מוקדם. איבדנו ביטחון וריכוז ואנחנו חייבים לעבוד כדי לתקן את זה. הבקענו שער ויצרנו עוד מצבים כדי לכבוש עוד, אבל פספסנו הזדמנויות טובות. התנאים לא היו קלים עבורנו, אבל אנחנו מקצוענים וחייבים להסתגל, בלי קשר לתנאי המגרש. ושוב, זו רק המחצית הראשונה ואנחנו יודעים מה נצטרך לעשות בעוד שבעה ימים".


איביץ' טרוד על הקווים (אודי ציטיאט, נורבגיה)

ראיקוביץ' וטיבי. הטעויות שלהם עלולות לעלות למכבי תל אביב ביוקר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי