ביקורת בנורבגיה על סארפסבורג: המאמן ביצע יותר מדי שינויים

אוהדי סארפסבורג
אוהדי סארפסבורג | אודי ציטיאט

היריבה של מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית (חמישי 20:00, ספורט1) הפסידה השבוע לקריסטיאנסוד בהרכב שונה כמעוט לחלוטין מזה שניצח את הצהובים. הקשר יורגנסן: "הליגה האירופית חשובה יותר מנמשחק ליגה אחד"

(גודל טקסט)

סארפסבורג שילמה מחיר על הניצחון נגד מכבי תל אביב בפלייאוף הליגה האירופית, כשהפסידה בליגה הנורבגית בבית לקריסטיאנסוד 2:1 וירדה למקום השישי בליגה אחרי שהמאמן גייר באקה ביצע עשרה שינויים מההרכב ששיחק נגד מכבי תל אביב כדי לשמור על השחקנים בכושר.

בנורבגיה מתחו ביקורת על החלטת המאמן להחליף 10 מ-11 השחקנים הפותחים בליגה. המאמן לקח על עצמו את האשמה על ההחלטה ואמר: "אני מודע לביקורות. לקחנו את זה בחשבון שיהיו כאלה שלא יהיו מרוצים מכך. אנחנו רחוקים שש נקודות ממקום שלישי שהולך לאירופה, כך שזה עוד אפשרי, והמשחק נגד מכבי תל אביב חשוב לנו מאוד. נאלצתי לשחק עם הרבה שחקנים שלא שיחקו הרבה זמן ביחד".

הקשר יואכים יורגנסן אמר: "אם מכבי תל אביב תדיח אותנו, תהיה כלפינו ביקורת קשה ביותר. אנחנו מועדון אחראי מאוד ויודעים מה חשוב. אנחנו רוצים לשחק בליגה האירופית וזה חשוב יותר ממשחק אחד בליגה. אנחנו יודעים מה אנחנו עושים".

שחקני סארפסבורג חוגגים בניצחון על מכבי תל אביב.
שחקני סארפסבורג חוגגים בניצחון על מכבי תל אביב. "אנחנו יודעים מה אנחנו עושים" (אודי ציטיאט)(

הקבוצה גם מגיעה למשחק מול מכבי תל אביב ללא הבלם הטוב ביותר שלה, האסטוני יונאס טאם המושאל מפלורה טאלין, שלא ישחק בגלל צהובים. החלק הכי חשוב של הנורבגים במשחק אמור להיות ההגנה, מכיוון שמכבי תל אביב תצטרך לכבוש שני שערים שיעלו אותה לבתים בזכות שער חוץ.

הבלמים המחליפים לא שכנעו בהפסד ביום ראשון, ומי שיחליף את האסטוני יהיה כנראה יורגן הורן, בלם רכש מאלפסבורג השבדית שעדיין לא שיחק בקבוצה והתיאום שלו עם ההגנה לא מושלם. מכבי תל אביב יכולה לנצל את המצב אם תדע לשחק נכון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי