סארי: "מוראטה צריך ביטחון, בזה אני לא יכול לעזור לו"

אלברו מוראטה
אלברו מוראטה | האתר הרשמי

מנג'ר צ'לסי נשמע מודאג מיכולתו הפושרת של החלוץ על אף הניצחון 0:1 על פאוק סלוניקי בפתיחת שלב הבתים של הליגה האירופית וסיכם: "שלטנו במשחק והגענו להרבה מצבים". פדרו שנפצע בכתפו יערוך בדיקות נוספות

(גודל טקסט)
אחרי אבק הכוכבים של ליגת האלופות, צ'לסי נשמה אתמול מעט אבק דרכים כשגברה אמש (חמישי) 0:1 על פאוק סלוניקי היוונית במסגרת משחקה הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית. מאמן הקבוצה מאוריציו סארי עלה בהרכב חסר וכמעט קיבל חדשות רעות ששחקן הקבוצה פדרו נפצע בסיום ונראה כי פרק את כתפו בהתנגשות עם שוער פאוק אלכסנדרוס פאשלקיס.


המנג'ר האיטלקי הרגיע את האוהדים אחרי המשחק: "זו לא נראית לי פציעה רצינית. דיברתי עם הרופא שלנו שבדק אותו וזה מה שהוא אמר לי". היום יערכו לספרדי בדיקות נוספות ויתברר כמה זמן יהיה מחוץ למגרשים. בנוסף, ססק פברגאס חזר לשחק כשנכנס כמחליף אחרי שלא שיחק מאז גביע הקהילה בגלל פציעה.


וויליאן, ששיחק כקפטן לראשונה אחרי שאדן הזאר נשאר לנוח בלונדון, כבש בדקה השביעית את שער הניצחון. מי שהמשיך להציג יכולת לא משכנעת הוא אלברו מוראטה שהרבה להחמיץ ממצבים קורצים ואחרי 25 דקות מהפתיחה כבר היה יכול לכבוש שלושער כפי שכתב "דיילי מייל" האנגלי. מאזן הבעיטות בסיום הורה 3:22 לצ'לסי, שהייתה יכולה בהחלט לנצח בהפרש גבוה יותר.



סארי. ביקורת על קבוצתו (gettyimages)


סארי הביע שביעות רצון חלקית מהמשחק והעביר ביקורת מרומזת על ההתקפה שלו: "שלטנו במשחק מהרגע הראשון והגענו להרבה מצבים. אני מרוצה מהניצחון ושלוש הנקודות, אבל אני לא מרוצה מהתוצאה. הגיע הזמן שנדע להרוג משחקים כאלה", אמר סארי שהציב בהרכב רק שלושה – ארבעה שחקני הרכב ראשון.


על ההחמצות של מוראטה אמר סארי: "זה עניין של ביטחון. ברגע שהוא יכבוש שער אחד או שניים הוא יתחיל להבקיע. אני לא יכול להביא לו את הביטחון לבד. בזה אני לא יכול לעזור לו. זה צריך להגיע ממנו". כיאה לאווירה החמה המוכרת באצטדיון טומבה, המשחק כמעט נגרר לעימות פיזי בין שחקנה של פאוק, וורדה המצרי לאנטוניו רודיגר הבלם של צ'לסי שנכנס בו. הרוחות באיצטדיון סערו כאשר האולטראס של פאוק שלא הפסיקו לשיר 90 דקות איימו להיכנס למגרש ולגמור את החשבון עם הבלם הגרמני.


Good to see you back, @cesc4official! #PAOKvCFCpic.twitter.com/QKiNf0yuNK

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 20 בספטמבר 2018







מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי