"לדאבור יש נגיעה יפה בכדור והוא שחקן מאוד טכני"

מואנס דאבור
מואנס דאבור | רד בול זלצבורג, רשמי

מאמן סלטיק רודג'רס החמיא לחלוץ הישראלי שכבש צמד ב-1:3 של זלצבורג. בעיתונות הסקוטית החמיאו: "גורם לזלצבורג לתקתק, האיש החם של הקבוצה". באוסטריה נכתב: "עוד לילה מבריק של כדורגל בניצוחו של דאבור"

(גודל טקסט)
מואנס דאבור הציג אתמול (חמישי) עוד משחק גדול במדי זלצבורג שכבש צמד בניצחון 1:3 הגדול על סלטיק, והרשים את הסקוטים שישחקו נגד נבחרת ישראל בליגת האומות ויצטרכו להתמודד עם החלוץ. "דאבור הוא השחקן שגורם לזלצבורג לתקתק והריצה שלו לעבר השער של סלטיק עוררה מהומות לקראת סיום המחצית הראשונה", נכתב ב"דיילי רקורד". "אבל ההופרס הצליחו לעצור אותו". הישראלי כבר כבש 101 שערים באירופה, וקבוצתו האוסטרית זלצבורג לא נוצחה כבר ב-14 משחקי בית ברציפות בליגה האירופית.


שחקן נוסף שזכה לשבחים בעיתון היה שוער סלטיק והנבחרת קרייג גורדון, על שהצליח לעצור מתפרצות של דאבור שכונה בעיתון "האיש החם של זלצבורג", אבל הדגיש שפעמוני האזהרה צלצלו בגדול כשדאבור כבש את השער הראשון מקרוב בדקה ה-55. גם בעיתון "דיילי מייל" כונה החלוץ הישראלי "האיש החם".


מאמן הקבוצה הסקוטית ברנדן רודג'רס החמיא לדאבור: "זלצבורג הייתה הקבוצה הטובה יותר והייתה ראויה לניצחון. נתנו להם להבקיע נגדנו שערים בקלות וזה מאכזב אותי. זלצבורג ניצחה אותנו כקבוצה, אבל דאבור עובד קשה מאוד ועושה ריצות נהדרות. יש לו נגיעה יפה בכדור והוא שחקן מאוד טכני, אבל הם הרשימו אותי כקבוצה ולא רק כשחקנים בודדים".


מאמן זלצבורג מרקו רוזה אמר בסיום: "אני חייב לברך את הקבוצה שלי אחרי הופעה מצוינת. אני חושב ששיחקנו טוב במחצית הראשונה והיינו מדהימים בשנייה. הגבנו בצורה מצוינת ליתרון של סלטיק והפגנו יכולת יוצאת מהכלל. יש לנו עוד כמה דברים שאנחנו רוצים לעשות העונה".


בעיתון "זלצבורג נאכטריכטן" פורסמה תמונה של דאבור בשער הראשי ונכתב: "זלצבורג נתנה לאוהדי סלטיק לחגוג רק 45 דקות, ולאוהדיה עוד לילה מבריק של כדורגל בניצוחו של דאבור שהבקיע צמד. זלצבורג הפגינה כדורגל מטורף מול עיניו של רוד סטיוארט, אוהד סלטיק שהגיע למשחק". ב"קרונן צייטונג" נכתב: "דאבור הבריק עם הצמד שלו סלטיק".
 



זלצבורג. מחמאות מסקוטלנד ועד אוסטריה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי