מחר בליגה האירופית: דאבור וזלצבוג מול רוזנבורג

מואנס דאבור
מואנס דאבור | AFP

המחזור השלישי במפעל יצא לדרך כשקבוצתו של הישראלי תנסה לרשום ניצחון שלישי במפעל מול הנורבגים. צ'לסי תארח את באטה בוריסוב, ארסנל מול ספורטינג, שחקנה החדש/ישן נאני: "יש לי מוטיבציה גבוהה מולם"

(גודל טקסט)
המחזור השלישי של שלב הבתים של הליגה האירופית ייערך מחר (חמישי) כשקבוצתו של מואנס דאבור זלצבורג תעשה צעד משמעותי אל עבר השלב הבא אם תשכיל לנצח את רוזנבורג בבית. ארסנל תצא למשחק חוץ לא קל מול ספורטינג ליסבון, מילאן תארח את בטיס למשחק מסקרן אחרי ההפסד בדרבי, מארסיי תארח את לאציו לקרב מרתק וצ'לסי תארח באטה בוריסוב בבית. המשחקים ישודרו בחבילת הערוצים של ספורט1.


בית א' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)
א.א.ק לרנקה – לודוגורץ
שתי הקבוצות הפסידו בשני המשחקים הראשונים בבית ורוצות נקודות ראשונות. באופן מעניין, זהו מפגש ראשון אי פעם בין קבוצה קפריסאית לבולגרית בתולדות המפעלים האירופים.


פ.צ. ציריך – לברקוזן
הגרמנים מדורגים רק במקום ה-13 בליגה עם שני ניצחונות בלבד אחרי שמונה מחזורים, והאוהדים דורשים את פיטורי המאמן הייקו הרליך והמנג'ר המקצועי רודי פלר.


לברקוזן בימים יפים יותר. המאמן יילך הביתה בקרוב? (AFP)
לברקוזן בימים יפים יותר. המאמן יילך הביתה בקרוב? (AFP)


בית ב'
לייפציג – סלטיק (19:55, שידור ישיר בספורט3)
הסקוטים הפסידו 14 מפגשים נגד קבוצות גרמניות בעבר, מתוך 22 משחקים. שתי הקבוצות עם 3 נקודות משני משחקי הפתיחה וזה עשוי להיות קרב על המקום השני בבית. מגן לייפציג מרסל הלסטנברג הכריז: "שני המשחקים שלנו נגד סלטיק הם כמו שני גמרים". בסלטיק מודאגים מפציעתו של הקשר הוותיק סקוט בראון בן ה-33, שלא צפוי לשחק חודש.


זלצבורג – רוזנבורג (19:55, שידור ישיר בספורט1)
קבוצתו של מואנס דאבור רוצה להשיג את ניצחונה השלישי במפעל, לאחר שאיבדה נקודות כאשר סיימה רק ב-1:1 מול ואקר אינסברוק במשחק הליגה האחרון. המאמן מרקו רוזה התייחס להתמודדות: "רוזנבורג קבוצה איכותית. הם יכולים לבוא לכאן ולקחת מאיתנו נקודות. החלוץ הדני שלהם ניקלאס בנדטנר בוודאי יכול לעשות את ההבדל כשחקן עם המון ניסיון בקבוצות גדולות בעברו, אבל לנו יש קבוצה מאוד מאוחדת. ברור שאם יהיו לנו תשע נקודות נהיה במצב טוב, אבל אני לא אוהב להסתכל רחוק מדי".


העיתון "זלצבורג נאכטריכטן" השווה בין דאבור היעיל שכבש כבר שלושה שערים ומוביל את טבלת הכובשים במפעל לחלוץ ארסנל לשעבר בנדטנר המכונה בעיתון "ילד הסקנדלים". בעיתון נכתב: "זו לא תהיה הפתעה אם דאבור יכבוש שוב". אגב, זלצבורג לא הפסידה ב-50 משחקי הבית האחרונים שלה בכל המסגרות.


דאבור.
דאבור. "לא תהיה הפתעה אם יבקיע" (AFP)


בית ג' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)
פ.צ. קופנהאגן – סלביה פראג


זניט סנט פטרסבורג – בורדו


בית ד' (19:55, חגיגה אירופית בספורט1)
אנדרלכט – פנרבחצ'ה
אחרי שגברה על סרקל ברוז' 2:4 בליגה, הקבוצה הבלגית שנמצאת במקום האחרון בבית ותנסה להשיג משהו מהמפעל. קני סייף חזר מפציעה ועשוי לשחק.


ספרטק טרנבה – דינאמו זאגרב


אמרי עם אוזיל. התותחנים בכושר נהדר (AFP)


בית ה'
ספורטינג ליסבון – ארסנל (19:55, שידור ישיר בספורט2)
שתי הקבוצות צברו עד כה שני ניצחונות במפעל. התותחנים עם אוניי אמרי רוצים להשיג ניצחון 11 רצוף בכל המסגרות, ובדרך להתקרב לעלייה עם ניצחון שלישי רצוף בשלב הבתים. פטר צ'ך חזר לאימונים מלאים וכשיר לשחק. לארסנל יש בעיה בעמדת המגן השמאלי מכיוון שנאצ'ו מונריאל וסיאד קולאשינץ סובלים מפציעות. נאני, שפגש את התותחנים פעמים רבות בימיו במנצ'סטר יונייטד, הצהיר: "משחק נגד ארסנל מביא אותך למוטיבציה הכי גדולה. אני מקווה לכבוש נגדם".


קראבח – ורסקלה


בית ו'
מילאן – בטיס (19:55, שידור ישיר בספורט4)
הרוסונרי עדיין לא יצאו מהמשבר שלהם וההפסד 1:0 בדרבי לאינטר בזמן פציעות וודאי לא הוסיף לקבוצה רוח גבית. בהנהלת המועדון לא רואים בעין יפה את ההפסד ליריבה העירונית והדיווחים על כך שרוברטו דונאדוני יחליף את גאטוסו ממשיכים לצוץ, על אף שהן הוכחשו מצד הקבוצה.


דודלאנג' – אולימפיאקוס
על פי הדיווחים, ביבראס נאתכו צפוי לפתוח, לאחר ששיחק מחצית בהפסד המפתיע של קבוצתו לאופי כרתה 1:0.

#OLYMPIACOS#UEL#DUDOLY#COUNTDOWN#1DAY@BibarsNatcho@EuropaLeague@F91Diddelengpic.twitter.com/ppdIn1alDx

— Olympiacos FC (@olympiacos_org) 24 באוקטובר 2018


בית ז' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
ריינג'רס – ספרטק מוסקבה (ישיר בספורט1 עד 22:00)


ויאריאל – ראפיד וינה
הצוללת הצהובה תשחק ללא קרלוס באקה הפצוע.


בית ח' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
פרנקפורט – אפולון לימסול
קבוצתו של טאלב טווטחה נמצאת בתנופה גדולה עם מקום ראשון בשלב הבתים של המפעל וניצחון 1:7 על דיסלדורף בליגה, כולל חמישייה בלתי נשכחת החלוץ הסרבי לוקה יוביץ'. בארבעה משחקים, הקבוצה רשמה הפרש שערים של 4:17. מסתבר שיש למאמן אדי הוטר יותר מדי חלוצים. סבסטיאן הלר, שכבש חמישה שערים, אמר: "אני לא רוצה להיות בנעליים של המאמן שצריך לבחור על מי לוותר. עלי, אנטה רביץ' או יוביץ'".


לוקה יוביץ'. חמישייה היסטורית לחלוף פרנקפורט (Getyyimages)
לוקה יוביץ'. חמישייה היסטורית לחלוף פרנקפורט (Getyyimages)


מארסיי – לאציו
מארסיי רק שלישית בבית עם נקודה עד כה. המאמן רודי גרסיה אמר לקראת המשחק: "אנחנו חייבים לנצח. לא התחלנו טוב את הקמפיין ואין לנו אופציות רבות חוץ מניצחון. עבורי זה דרבי כי הייתי מאמן רומא והלב שלי נשאר עדיין עם הקבוצה הזאת".


בית ט' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
בשיקטאש – גנק


סרפסבורג – מאלמו


בית י' (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
סביליה – אחאיסר


שחקני סביליה חוגגים. בכושר נפלא בשבועות האחרונים (לה ליגה, רשמי)
שחקני סביליה חוגגים. בכושר נפלא בשבועות האחרונים (לה ליגה, רשמי)


סטאנדרד ליאז' – קרסנודר


בית י"א (22:00, חגיגה אירופית בספורט1)
יבלונץ – אסטנה


ראן – דינאמו קייב


בית י"ב
צ'לסי – באטה בוריסוב (22:00, שידור ישיר בספורט2)
הבלוז ישחקו בלי אדן הזאר, שפצוע בגבו, וז'ורז'יניו שיקבל מנוחה. צ'לסי רוצה להשיג תשע נקודות בשלושת המשחקים הראשונים. סארי אמר: "ניצחנו את שני המשחקים בבית, אבל באטה קבוצה חזקה כשהיא משחקת בחוץ". מרכוס אלונסו, שהאריך את חוזהו עד 2023 בצ'לסי אמר: "צפוי לנו משחק לא קל, אבל אנחנו ננצח". על החוזה: "רציתי תמיד להאריך אותו ואולי לסיים את הקריירה בצ'לסי. מאמין שאני יכול עוד להתקדם ולהשתפר".


✍️ @marcosalonso03 has committed his long-term future to the Blues! https://t.co/11p5yOSuYy

— Chelsea FC (@ChelseaFC) 24 באוקטובר 2018


פאוק סלוניקי – וידאוטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי