ז'ירו שבר בצורת של 794 דקות: "היה חסר לי מזל"

ז'ירו
ז'ירו | AFP

החלוץ שהעניק 0:1 לצ'לסי על באטה בוריסוב כבש שער ראשון תחת סארי: "לא הפסקתי לעבוד קשה באימונים ולהאמין שהשערים יבואו". המנג'ר היה מרוצה רק מהתוצאה: "שיחקנו טוב רק ב-25 הדקות הראשונות של המחצית השנייה"

(גודל טקסט)
צ'לסי ניצחה אמש (חמישי) 0:1 את באטה בוריסוב הבלארוסית בלילה קר במיוחד בו הדבר היחיד שלהט היה החום הגבוה ממנו סבל המנג'ר מאוריציו סארי, שעלה למשחק כשהוא חולה. הניצחון המנימלי הספיק לכחולים כדי לעלות לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית כשבנוסף הם יכולים להתעודד מכך שאוליביה ז'ירו כבש את שער הבכורה שלו העונה אחרי 794 דקות מבישול של אמרסון פלמיירי. בנוסף רשמה הקבוצה את המשחק ה-17 שלה העונה ללא הפסד בכל המסגרות.


יחד עם זאת אמר סארי בסיום שהוא מודאג מאחר שהיה זה המשחק הכי גרוע של צ'לסי תחתיו מפתיחת העונה: "היה לי יום קשה היום. סבלתי מחום גבוה ועכשיו אחרי שהצוות של צ'לסי טיפל בי אני מרגיש טוב יותר, אבל בכל הקשור למשחק אני מרוצה רק מהתוצאה. פשוט לא שיחקנו טוב. לא אהבתי את המחצית הראשונה כי הנענו את הכדור לאט מדי. שיחקנו טוב רק ב-25 הדקות הראשונות של המחצית השנייה". עם זאת, המנג'ר האיטלקי על הצד החיובי: "המטרה הראשונה שלנו היתה לעלות לשלב הבא ואת זה השגנו. המטרה השנייה כעת היא לזכות בראשות הבית ואנחנו זקוקים רק לנקודה. היה חשוב לנצח את באטה כי עכשיו לא נדבר יותר על המפעל הזה עד פברואר. אפשר יהיה להתרכז לחלוטין בליגה".


סארי התייחס גם לכובש השער ז'ירו: "אני מרוצה ממנו. הוא שחקן חשוב עבורנו. ברור לי שכל חלוץ רוצה לכבוש כי זה חשוב לביטחון שלו". ז'ירו עצמו אמר ל-BT ספורט: "לא הייתי יעיל במשחקים מתחילת העונה והיה חסר לי גם מזל, אבל אף פעם לא הפסקתי לעבוד קשה באימונים ולהאמין שהשערים יבואו".


May 6 2018: Chelsea vs Liverpool ⚽️

He waited 794 minutes for a goal but Olivier Giroud's header sends Chelsea into the last 32! pic.twitter.com/CpVhV0698R

— Football on BT Sport (@btsportfootball) 8 בנובמבר 2018

בנוסף נהנתה צ'לסי מלא מעט מזל כשבאטה בעטה שלוש פעמים לקורה במהלך המשחק, כשאחת הבעיטות הייתה של אקס הפועל חיפה דימיטרי באגה שבעט מ-20 מטר. בנוסף, השוער היקר בהיסטוריה קפה ביצע הצלה מצוינת לבעיטה של סטניסלב דראגו. סארי ערך שבעה שינויים מההרכב שניצחה את קריסטל פאלאס בליגה ומי שכצפוי חזר היה אדן הזאר שלא פתח בשלושה משחקים במדי צ'לסי ונכנס כמחליף בלבד בגלל שלא היה כשיר לחלוטין, אך הצליח בכל זאת לבשל בכל שלושת המשחקים האלה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי