פרסום ראשון: גרינפלד ישפוט את זלצבורג ולייפציג בליגה האירופית

אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד | AFP

אחרי ששפט בסנטיאגו ברנבאו את ריאל מדריד נגד ויקטוריה פלזן, השופט הישראלי קיבל עוד מינוי יוקרתי וינהל את המשחק בין קבוצתו של מואנס דאבור לאחות הגדולה מגרמניה. ריינשרייבר ישפוט את אפולון לימסול - לאציו

(גודל טקסט)

מינוי יוקרתי נוסף לשופט אוראל גרינפלד. לאחר שרק בחודש שעבר שפט גרינפלד את המשחק בין ריאל מדריד לויקטוריה פלזן בסנטיאגו ברנבאו ולפני כשבועיים את המשחק בין בלגיה לאיסלנד במסגרת ליגת האומות, הפעם שובץ הישראלי לדרבי של קבוצות רד בול בין ר.ב. לייפציג לרד בול זלצבורג.

"לא מסתפק בשני משחקים בליגת האלופות", אמר לאחרונה גרינפלד בראיון לספורט1 והוא ישפוט במשחק את החלוץ הישראלי מואנס דאבור, אשר מדורג ביחד עם קבוצתו במקום הראשון בבית ב' עם 12 נקודות. לייפציג מדורגת שנייה עם שש נקודות כמו גם סלטיק השלישית, כשנותרו שני מחזורים לסיום שלב הבתים, מה שהופך את המשחק לחשוב במיוחד עבור הקבוצות.

בחודש וחצי האחרונים שהה גרינפלד בשלושה קורסים בספרד, בהולנד ובטורקיה כחלק מההכנות של אופ"א לעונה הבאה לכניסת ה-VAR. כזכור, בליגת העל יחל השימוש בטכנולוגיית שיפוט הווידאו כבר בתחילת משחקי הפלייאוף. את השופט הבינלאומי ילוו גם הפעם הקוונים דביר שמעון ורועי חסן, שופטי הרחבה ארז פפיר וזיו אדלר והשופט הרביעי עידן ירקוני.  

בנוסף, רועי ריינשרייבר ינהל את המשחק בין אפולון לימסול ללאציו, כשעוזריו יהיו דני קרסיקוב ודוד ביטון, שופטי רחבה: יגאל פריד ודניאל בר נתן, השופט הרביעי יהיה עמיחי מוזס. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי