צפו: דאבור מלך שערי שלב הבתים, מילאן הודחה מאירופה

מואנס דאבור
מואנס דאבור | Gettyimages

הישראלי של זלצבורג כבש ב-1:2 בחוץ נגד סלטיק וניצב לבדו בפסגת טבלת הכובשים, אך הסקוטים עלו אחרי שלייפציג ספגה שער דרמטי בבית מול רוזנבורג. הרוסונרי התבזו עם 3:1 ביוון נגד אולימפיאקוס ונאתכו שהעפילו

(גודל טקסט)
שלב הבתים של הליגה אירופית ננעל הלילה (חמישי) באופן רשמי, ואחרי שהמשחקים המוקדמים עברו ללא הפתעות, בנגלה השנייהקיבלנו שתי דרמות גדולות עם עלייתן של סלטיק ואולימיאפוקס לשלב הבא על חשבונן של מילאן ולייפציג המאכזבות שסיימו את דרכן באירופה.


בית 2 (לחצו כאן וצפו בתקציר ה-1:1 הדרמטי של לייפציג)
ר.ב. לייפציג שפתחה את הערב במקום השלישי הייתה חייבת לנצח את רוזנבורג האחרונה כדי לעלות לשלב הבא, בנוסף לכך הייתה זקוקה גם שחברתה לתאגיד רד בול, זלצבורג, שעלתה באופן רשמי, תסייע לה עם ניצחון על סלטיק, המועדון האוסטרי עשה את העבודה עם ניצחון 1:2 על סלטיק שכלל את שערו השישי של מואנס דאבור שעקף את יוביץ' וניצב לבדו בראש טבלת כובשי השערים, אך הקבוצה שעלתה ליתרון בתחילת המחצית השנייה ספגה שער דרמטי מהקבוצה הנורבגית והודחה מאירופה מוקדם מהצפוי.



זיכרונות מסקוטלנד נגד ישראל. הפעם מואנס דאבור ניצח את ג'יימס פורסט (AFP)


בית 6 (לחצו כאן וצפו בתקציר הניצחון של אולימפיאקוס על מילאן)
אחרי שבטיס הבטיחה את עלייתה באופן רשמי, נותר רק כרטיס אחד לשלב הבא, אליו נאבקו מילאן ואולימפיאקוס בקרב ישיר. הרוסורני שניצחו את היוונים 1:3 בסן סירו ידעו שגם אם יפסידו בהפרש של שער אחד בפיראוס הם יעלו לשלב הבא. אחרי שעה של כדורגל סיסה העלה את הקבוצה היוונית ליתרון ואחרי עשר דקות זפאטה כבר שער עצמי שהעלה את אולימפיאקוס אל המקום השני. זפאטה תיקן אחרי שתי דקות עם שער שהחזיר את מילאן לתמונה, אבל זה היה הערב של היוונים, כוכב הקבוצה פורטוניס דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-81 ומילאן שהייתה אחת מהפייבוריטיות לזכות בתואר, סיימה את הקמפיין האירופי בצורה מביכה. ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-69.


תומאות נוספות בליגה האירופית
לודוגורץ – ציריך 1:1
א.א.ק לרנקה – לברקוזן 5:1
לייפציג – רוזנבורג 1:1
סלאביה פראג – זניט 0:2
פ.צ קופנהאגן – בורדו 1:0
דינמו זאגרב – אנדרלנכט 0:0
ספרטק טרנאבה – פנרבחצ'ה 0:1
ארסנל – קרבאח 0:1 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
ספורטינג ליסבון – וורסקלה פולטאבה 0:3
דודלנז' – בטיס 0:0


⏰ RESULTS ⏰

Performance of the night?

ℹ️ Rapid, Malmö, Sevilla, Krasnodar, Rennes, BATE, Celtic, Slavia Praha & Olympiacos are through to the round of 32. #UELpic.twitter.com/lYqMDi2edA

— UEFA Europa League (@EuropaLeague) December 13, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי