מואנס דאבור סיים כמלך השערים של 2018 במסגרות אירופאיות

מואנס דאבור עם טום רוגיץ'
מואנס דאבור עם טום רוגיץ' | AFP

הכוכב הישראלי של זלצבורג, שכבש אתמול בניצחון 1:2 על סלטיק, רשם 10 שערים במפעלי אופ"א בשנה הקלנדרית החולפת - נתון אותו השיגו בשנים האחרונות מסי ורונאלדו. המאמן המפסיד: "קבוצה ברמה של ליגת אלופות"

(גודל טקסט)
הכל היה מושלם אתמול (חמישי) בסלטיק פארק. זלצבורג רשמה עוד ניצחון, הפעם 1:2 על סלטיק, ולקחה 18 נקודות מ-18 אפשריות בליגה האירופית כאשר רק איינטרכט פרנקפורט הגיעה לאותו הישג. כוכב הערב היה כמובן מואנס דאבור, שכבש את השער הראשון וסיים את שלב הבתים כמלך השערים עם שישה כיבושים.


את הפירגון הכי גדול קיבל דאבור דווקא מהעיתון "ל'אקיפ", הנחשב ליוקרתי ביותר מבין עיתוני הספורט באירופה, שפרסם עליו ידיעה שלמה בה נאמר שהוא מלך השערים של הטורניר וגם סיים כמלך השערים של מפעלים אירופאים בשנת 2018 עם 12 שערים, כאשר שני שערים נוספים כבש בין ינואר ומאי באותו קמפיין אשתקד ועוד ארבעה במוקדמות ליגת האלופות. ההישג שלו אדיר מכיוון שהשחקנים שעשו זאת לפניו הם לא אחרים מאשר כריסטיאנו רונאלדו (שלוש פעמים) וליאו מסי (פעם אחת). ניתן לראות זאת בציוץ הבא:


Top scorers in all European matches of the last 5 calendar years:

2014 Cristiano Ronaldo
2015 Cristiano Ronaldo
2016 Lionel Messi
2017 Cristiano Ronaldo
2018 MUNAS DABBUR @FCRBS_EN#Dabbur

— Gracenote Live (@GracenoteLive) 13 בדצמבר 2018


זלצבורג, אחת הקבוצות הלוהטות באירופה ובליגה, לא הפסידה כבר 36 משחקים ברציפות. מאמן סלטיק ברנדן רוג'רס החמיא לאוסטרים בסיום: "מדובר בקבוצה דינאמית מעולה ברמה של ליגת האלופות. בבית שלנו שיחקנו עם שתי קבוצות ששייכות לליגת האלופות, גם זלצבורג וגם לייפציג, ואני גאה בבחורים שלי על שהצלחנו לעלות לשלב הבא". האתר של זלצבורג כתב כי הקבוצה השיגה שיא היסטורי, כאשר בפעם השלישית בתולדות המועדון הוא זכה בכל הנקודות בשלב הבתים בליגה האירופית.


היריבות של זלצבורג בהגרלה ביום שני עשויות להיות: קלאב ברוז', גאלטסראיי, שחטאר דונייצק, ויקטוריה פלזן, פנרבחצ'ה, לאציו (מולה שיחקה בשלב הבתים של העונה שעברה בליגה האירופית), ספורטינג ליסבון, פ.צ. ציריך, אולימפיאקוס, סלביה פראג, מאלמו, קראסנודר, ראן ובאטה בוריסוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי