סולומון: "מרוצה מהבכורה, אבל התוצאה רחוקה מלהיות טובה עבורנו"

מנור סולומון
מנור סולומון | AFP

הישראלי, שקיבל בדקות ראשונות ב-2:2 נגד פרנקפורט בליגה האירופית: "ננסה לתקן בגומלין. הצלחנו להתמודד עם מזג האוויר הקשה, אני רגיל למזג אוויר חם יותר". מאמנו: "החזקנו מעמד ב-10 שחקנים נגד יריבה חזקה"

(גודל טקסט)
מנור סולומון ערך אתמול (חמישי) הופעת בכורה במדי שחטאר דונייצק, שסיימה בתיקו 2:2 נגד איינטרכט פרנקפורט בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, בקור עז של 7- מעלות בחרקוב שבאוקראינה. מראש היה צפוי לאוקראינים משחק קשה בשל הפגרה הארוכה שחוו והיריבה שנמצאת בכושר מצוין בבונדסליגה, אבל החדשות הטובות מבחינת הכדורגל הישראלי הן שנראה כי סולומון השתלב לא רע באחת הקבוצות המפורסמות באירופה.


אחרי המשחק אמר הישראלי: "אני מאוד מרוצה מהבכורה שלי בקבוצה במשחק רשמי. אני חושב שזו תוצאה רחוקה מלהיות טובה עבורנו. בשבוע הבא בגומלין ננסה לתקן את זה ולנצח בגרמניה, למרות שלא הולך להיות קל עבורנו". האם היה לו קשה לשחק על כר הדשא בתנאים שהיו: "כן, זה לא היה קל. למרות שעליתי לשחק בדקה ה-68 בלבד. זה טוב שהצלחנו להתמודד עם התנאים הקשים של מזג האוויר". איך הסתגל באוקראינה: "עבורי הכל חדש במדינה. זו מדינה ותרבות חדשים עבורי. אפילו מזג האוויר קשה וחדש עבורי (צוחק). אני רגיל למזג אוויר חם יותר, אבל צריך להסתגל לכל דבר. אני אוהב את האנשים והמדינה. מאמין שהכל יהיה בסדר".


Манор Соломон: «Постараемся на следующей недели добыть победу в Германии» https://t.co/sHymxTcBgYpic.twitter.com/uv3eLM8reR

— Finclub_life News (@FinclubN) 15 בפברואר 2019


בתקשורת האוקראינית דווח די בהרחבה על כך שסולומון שיחק לראשונה במשחק רשמי כאשר החליף את מרלוס, ודיווחו כי שחקני שחטאר מודעים לכך שהיה קשה לסולומון לתפקד וכי הוא התלונן יום לפני המשחק שקשה לו לנשום בקור העז. המאמן פאולו פונסקה אמר: "באופן כללי אני מרוצה מהמשחק שלנו בהתחשב בזה שהוא המשחק הרשמי הראשון מאז 12 בדצמבר. ידענו להשוות מיד בהתחלה כאשר ספגנו שער מהגרמנים. גם שיחקנו נגד יריבה חזקה מאוד וגם החזקנו מעמד למרות שהיינו החל מהדקה ה-11 בעשרה שחקנים אחרי הרחקת טראס סטפננקו. השופט התלבש יותר מדי על השחקנים שלנו, והצהוב השני של סטפננקו לא היה מוצדק".


מאמן פרנקפורט אדי הוטר אמר: "לסיים בתיקו נגד קבוצת צמרת באירופה זו תמיד תוצאה טובה, זה גם חיובי להבקיע שני שערים בחוץ, אבל ברור שהכל ייקבע בגומלין אצלנו בבית". בעיתון "בילד" דווקא לא התרשמו מהתיקו של פרנקפורט ונכתב: "הקבוצה פספסה ניצחון שביעי העונה באירופה, אחרי שהוליכה פעמיים וסיימה בתיקו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי