אמרי: "אני לא בהלם מההפסד. צריכים להשתלט על התסכול"

אונאי אמרי
אונאי אמרי | Gettyimages

מאמן ארסנל הרגיע לאחר המבוכה ב-0:1 לבאטה בוריסוב: "בוטח בשחקנים שלי שיעשו את העבודה אצלנו בבית. לא היינו מרוכזים ליד השער. אוזיל? שחקן או שניים לא עושים את ההבדל". לקאזט התנצל: "איכזבתי את הקבוצה"

(גודל טקסט)
באנגליה רואים את ההפסד של ארסנל 1:0 לבאטה בוריסוב אתמול (חמישי) כאחד מרגעי השפל של הקבוצה העונה. בגומלין באמירויות התותחנים אמורים לעבור בקלות, אבל זה לא מנע מהתקשורת האנגלית לחגוג על חשבון המבוכה: "השפלה" היא הכותרת שנתן "דיילי מייל" למשחק. ב"סאן" הלונדוני כתבו בסרקזם: "המגרש של באטה ראוי רק למלחכי עשב, אבל לא המגרש עשה את הבעיות למאמן ארסנל אלא השחקנים שלו במשחק מביש".


אלכסנדר לאקזט, שהורחק לאחר שהכניס מרפק לאלכסנדר פיליפוביץ' המקומי, פרסם הודעת התנצלות בטוויטר: "איכזבתי את הקבוצה, זו ההרגשה הכי גרועה בעולם. הייתי צריך להישאר רגוע, אבל זה לא תמיד קל. מצטער. נשארו עוד 90 דקות ואני מאמין שהחברים שלי יעלו אותנו לשמינית הגמר". אונאי אמרי טען בסיום: "אנחנו צריכים להשתלט על התסכול שלנו. בשבוע הבא אלכסנדר לא ישחק, אבל יהיו שחקנים אחרים שימלאו את מקומו".


Letting the team down like that is the worst feeling..
I should have stayed calm but it's not always easy.. Sorry
There are still 90 minutes to play and I believe that my teammates will make it to the next round.. #COYG#Laca

— Alexandre Lacazette (@LacazetteAlex) 14 בפברואר 2019


אמרי, שזכה עם סביליה בליגה האירופית, יודע עד כמה חשוב לזכות במפעל כדי לשחק בשנה הבאה בליגת האלופות: "הפסדנו, אבל יש עוד משחק שאפשר לתקן. אני מאמין שנהפוך את התוצאה בגומלין. אני מרוצה מהמאמץ שהשקיעו השחקנים. זו לא התוצאה שרצינו, אבל תהיה לנו הזדמנות שלנו בשבוע הבא ואני בטוח שהכל יהיה אחרת. אני בוטח בשחקנים שלי שיעשו את זה באצטדיון שלנו מול האוהדים שלנו. אני לא בהלם מההפסד. ידעתי מראש שמדובר בשני משחקים ויש אפשרות שנפסיד בחוץ. הם קבוצה מאורגנת הגנתית וניסינו לעצור אותם, אבל הם כבשו שער אחד וזה מספיק מבחינתם. התקפתית הגענו ליותר מצבים מהם, אבל לא היינו מרוכזים ליד השער".


מסוט אוזיל שעובר גיהנום אצל אמרי ונשאר בבית, היה ללא ספק יכול לעזור ובתקשורת האנגלית העלו שוב את השאלה למה הגרמני נשאר בבית. ארסנל היתה חסרה משחק יצירתי על כר הדשא. הוא התאושש ממחלתו שבגללה נעדר מהמשחק נגד האסדרספילד, אבל אמרי טען: "היינו אמורים לנצח עם השחקנים שלקחתי לבלארוס. לפני שבוע ניצחנו עם אותם שחקנים. זה לא ששחקן אחד או שניים עושים את ההבדל לקבוצה שלמה".


המאמן הספרדי לא יאהב לקרוא את הנתונים הבאים, האומרים שארסנל הודחה בשש הפעמים האחרונות מגביעי אירופה בהן הפסידה במשחק הראשון בשלב הנוקאאוט. המפגש האחרון בו הצליחו להפוך את התוצאה היה נגד פורטו בליגת האלופות בעונת 2009/10.


6 – Arsenal have been eliminated from each of their last six two-legged ties in European competition when losing the first leg – the last such tie they managed to reverse was against FC Porto in the Champions League in 2009-10 (6-2 on aggregate). Delicate. pic.twitter.com/H7FarQiG2k

— OptaJoe (@OptaJoe) 14 בפברואר 2019


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי