סארי לפני מאלמו: "עברתי תקופות קשות יותר בכדורגל"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

משחקי ההכרעה בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. מאמן צ'לסי בטוח: "ארבעה ניצחונות ירגיעו את האוהדים". דאבור וזלצבורג חייבים ניצחון. ארסל רוצה לתקן את הרושם מול באטה. סולומון ושחטאר נגד פרנקפורט

(גודל טקסט)

מחר (חמישי), הליגה האירופית חוזרת עם משחקי הגומלין של שלב 32 האחרונות, כשהכל עדיין פתוח. ארסנל יכולה להיות מודחת לאחר הפסד 1:0 לבאטה בוריסוב בחוץ במשחק הראשון. מה יעלה בגורל זלצבורג ומואנס דאבור שהפסידו בחוץ במשחק הראשון לקלאב ברוז' 2:1. צ'לסי ניצחה במאלמו 1:2, ועדיין יהיה מסקרן לראות איך הקבוצה מתפקדת כשהחרב על הצוואר של מאוריציו סארי. משימה קשה מאוד למנור סולמון ושחטאר דונייצק שהגיעו לפרנקפורט לגומלין אחרי 2:2 בחרקוב.

זלצבורג – קלאב ברוז' (19:45, שידור ישיר בספורט1)
מואנס דאבור כבש בגביע האוסטרי והוכיח שהוא מסוגל עדיין לתרום לזלצבורג למרות שכבר חתם בסביליה. 25,500 כרטיסים נמכרו למשחק המכריע. מאמן זלצבורג מרקו רוזה הצהיר: "יש לנו סיכויים טובים לעלות, אבל האנרגיה צריכה לבוא מאיתנו. חשוב שנשאיר את חותמנו במגרש. אנחנו צריכים לשחק כדורגל ולהיזהר שהיריבה לא תכבוש. השחקנים שלי כועסים על ההפסד בברוז'. אני מכיר את המנטליות של השחקנים ויודע עד כמה בוער להם לנצח ולעלות לשמינית". קלאב ברוז' הצליחה לעלות חמש פעמים לשלב הבא בשלב הנוקאאוט מתוך תשעה ניצחונות ביתים בתוצאה 1:2 במשחק הראשון.

צ'לסי – מאלמו (21:50, שידור ישיר בספורט1)
מאוריציו סארי נמצא על סף פיטורין, אבל את המשחק הזה הוא בטוח יעביר על הקווים אחרי הניצחון של צ'לסי על מאלמו 1:2 בשבדיה, אבל השאלה היא מה יעשה ביום ראשון בגמר גביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי. יהיה מעניין לראות את התגובות של אוהדי הבלוז שקיללו את סארי בהפסד האחרון למנצ'סטר יונייטד 2:0 בגביע האנגלי וצעקו לו "פאק סארי בול". אחרי הפרסומים על מועמדותו של זינדין זידאן לתפקיד ואולי יחד עם פרנק למפארד, החלו דיבורים גם לורן בלאן הצרפתי. המאמן האיטלקי אמור הפעם לתת צ'אנס לקאלום הדסון-אודוי כדי להרגיע קצת את האוהדים הזועמים.


מאוריציו סארי. " הבעיה הייתה בתבוסה 6:0 לסיטי" (Gettyimages)

מאוריציו סארי אמר: "זה לא העידן הכי קשה שלי בכדורגל. היו לי בעיות קשות יותר כשאימנתי בסרייה B או C. בעיות עם האוהדים? כמו שאמרתי 4-5 נציחונות יסדרו הכל. הבעיה הייתה בתבוסה 6:0 למנצ'סטר סיטי ואני מבין את האוהדים שכעסו כי שיחקנו בלי נשמה. אני רוצה להעביר את הכדור מהר ואנגולו קאנטה לא הכי טוב בזה. הוא זכה בתארים בשיטת אחרת משלי. נגד יונייטד הם הכניסו לנו 16 כדורים לרחבה וכבשו משניים, את זה אנחנו צריכים לפתור. אני יודע שבכדורגל הכל יכול להשתנות ביום". סארי אמר שיש לקבוצה בעיה עם פציעה בירך של השוער קפה, וכאב בטן של פדרו. השוער השני ווילי קאבז'רו צפוי לפתוח.

ארסנל – באטה בוריסוב (19:45, שידור ישיר בספורט2)
התותחנים ספגו את אחד ההפסדים הכי מבישים שלהם העונה 1:0 לבאטה בוריסוב הבלארוסית במשחק הראשון, ואונאי אמרי טען שתנאי המגרש היו גרועים. אלכסנדר לאקזט ייעדר מהמשחק לאחר שהורחק בבלארוס. לשאלה הנצחית מה יהיה עם מסוט אוזיל, התייחס אונאי אמרי ונתן תקווה לגרמני: "הכל בידיים שלו. הוא התאמן טוב מאוד השבוע. נפגשתי איתו לשיחה וביקשתי ממנו להיות עיקבי. הוא צריך לבוא לאימונים בקביעות בלי להיות חולה ולהתאמן טוב". לדברי אמרי ארון ראמזי יוכל לשחק והוא כשיר. על המשחק המאמן אמר: "חשוב מאוד עבורנו. הבנתי שעשוי לבוא פחות קהל למשחק בגלל השעה המוקדמת ואנחנו זקוקים לאוהדים".

דינמו קייב – אולימפיאקוס (21:50, שידור ישיר בספורט3)
אחרי התיקו 2:2 במשחק הראשון ביוון קשה להאמין שדינמו קייב תיכשל בגומלין בבית. ביברס נאתכו טס עם אולימפיאקוס לאוקראינה ויהיה בסגל, אבל לא צפוי לפתוח. השלטונות הזהירו אוהדים יוונים לא ללבוש בגדים אדומים שמזכירים את רוסיה השנואה. ביוון הזכירו שנאתכו כבר שיחק בעבר עם קאזאן נגד קייב ומכיר את סגנון הכדורגל של היריבה. ב-2011 ניצחו קאזאן ונאתכו את דינאמו קייב 0:2.


מסוט אוזיל. "הכל בידיים שלו" (AFP)

פרנקפורט – שחטאר דונייצק (19:45, שידור ישיר בספורט4)
מנור סולומון טס עם שחטאר לפרנפקורט למשימה קשה מאוד נגד הגרמנים, כשבמשחק הראשון הקבוצות נפרדו בשוויון 2:2 בחרקוב. הישראלי עשוי להשתלב לקחת חלק ולעלות כמחליף. בליגה ביום ראשון פרנקפורט סיימה ב-1:1 נגד מנשנגלדבאך. מהרכב של הגרמנים ייעדר ג'לסון פרננדס השוייצרי.

משחקים נוספים
(19:45): ויאריאל – ספורטינג ליסבון (0:1 לויאריאל במשחק הראשון), זניט – פנרבחצ'ה (1:0 לפנר), ולנסיה – סלטיק (0:2), נאפולי – פ.צ. ציריך (1:3), דינמו זאגרב – ויקטוריה פלזן (2:1).
(21:50): בטיס – ראן (3:3), בנפיקה – גלאטסראיי (1:2), גנק – סלביה פראג (0:0), אינטר – ראפיד וינה (0:1), באייר לברקוזן – קרסנודאר (0:0).


מנור סולומון. עשוי לעלות כמחליף (האתר רשמי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי