באוקראינה טוענים: מנור סולומון צריך לפתוח נגד פרנקפורט

מנור סולומון
מנור סולומון | שחטאר דונייצק, רשמי

לקראת הגומלין בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית (19:45, ספורט4), פרשנים מציעים למאמן הקבוצה האוקראינית לפתוח עם הישראלי הצעיר בהרכב: "צריך לעשות דברים מפתיעים כדי לנצח"

(גודל טקסט)

שחטאר דונייצק תשחק היום (חמישי 19:45, שידור ישיר בספורט4) נגד איינטרכט פרנקפורט בגומלין של 32 הגדולות בליגה האירופית בגרמניה, אחרי 2:2 במשחק הראשון. רוב הפרשנים באוקראינה סבורים שהמשחק הוא כמעט משימה בלתי אפשרית לשחטאר, שעדיין לא שיחקה בליגה או בגביע המקומי ומצויה בכושר משחק לא טוב בשל פגרת החורף ומשחק החוץ יהיה מאוד קשה לה.

באופן מעניין, דווקא מנור סולומון הוא אחד מהשחקנים עליהם בונים בשחטאר. האתר האוקראיני "זברינה.קום" פרסם ניתוח מקצועי לקראת המשחק תחת הכותרת "פונסקה צריך לקחת סיכונים". בכתבה קראו למאמן פאולו פונסקה לפתוח עם סולומון, שהרשים עד כה במשחקי ההכנה, ושיחק 50 דקות במשחק הראשון. באתר נכתב: "שחטאר הקדימה את מנצ'סטר סיטי והחתימה את סולמון, שכבר סיכם את תנאיו באיתיחד אבל ההעברה לא יצאה לפועל. המאמן פונסקה צריך לפתוח איתו באגף שמאל ונקווה שהוא יוכיח כי ההצלחה של שחטאר לחטוף את השחקן ששיחק קודם לכן בסיטי היתה החלטה מצוינת".

הכתב סרגיי קוזלוב שניתח את הציפיות למשחק כתב: "פונסקה נוהג לפעמים לשלוף הפתעות מהשרוול. הפעם לדעתי הוא צריך לשלוף את טייסון מהאגף ולשים אותו בחוד ובמקרה זה יציב שם את סולומון. זו אפשרות מאוד מסקרנת ואולי אפילו מסוכנת, אבל לפעמים צריך לעשות דברים מפתיעים כדי לנצח".

סולומון באימון שחטאר. הרשים במשחקי ההכנה (האתר הרשמי)
סולומון באימון שחטאר. הרשים במשחקי ההכנה (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי