ממשיך להצליח: אוראל גרינפלד ישפוט בשמינית גמר הליגה האירופית

אוראל גרינפלד
אוראל גרינפלד | AFP

לאחר ששפט בהצלחה את המשחק של צ'לסי בשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית, הישראלי שובץ למינוי נוסף בשמינית הגמר: "המטרה לייצג את המדינה, ההתאחדות ואיגוד השופטים במעמד המכובד"

(גודל טקסט)

אוראל גרינפלד ממשיך להתבסס כשופט הכי בכיר בישראל. בצל הביקורות הקשות על השיפוט בליגת ג'פניקה, גרינפלד ממשיך להביא גאווה ולעשות חיל באירופה. היום איגוד השופטים הודיע כי הוחלט לשבץ את אוראל גרינפלד באחד ממשחקי שמינית גמר הליגה האירופית שייערך ב-7 למרץ. על זהות המשחק יוודע 72 שעות לפני.

רק ביום חמישי האחרון, שפט גרינלד בהצלחה את משחקה של צ'לסי נגד מאלמו בשלב 32 הגדולות. יריב טפר, מנכ"ל איגוד השופטים הוציא הודעה רשמית: "אנחנו גאים על שיבוצו של צוות ישראלי בראשות אוראל גרינפלד לשלב כה משמעותי בליגה האירופית ומאחלים הצלחה במשימה החשובה. אנו תקווה כי עוד שופטים וצוותי שיפוט ישראלים ישובצו במשחקים כה חשובים בזירה הבינלאומית. על מנת שזה יקרה, נמשיך להשקיע בקידומם ובשדרוגם המקצועי של השופטים ועוזרי השופט הישראלים".

גרינפלד אמר לאחר ההכרזה: "הצוות שלי ואני שמחים על הבעת האמון של ראשי UEFA בדרך בה הצוות מתנהל. לאחר שחברי ואני נסיים את המשימות החשובות שיש לנו במשחקי הגביע ובמחזור המשחקים הקרוב, נמשיך יחד בהכנות לקראת המשחק באירופה במטרה לייצג את המדינה, ההתאחדות לכדורגל ואיגוד השופטים במעמד המכובד".


אוראל גרינפלד, ממשיך לעשות חיל (צילום: Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי