צפו בתקצירים: נאפולי הביסה את זלצבורג 0:3. צ'לסי ו-ולנסיה ניצחו

דריס מרטנס, ארקדיוש מיליק
דריס מרטנס, ארקדיוש מיליק | Gettyimages

האיטלקים בדרך לרבע גמר הליגה האירופית אחרי ניצחון קל על האוסטרים, שסבלו מיום חלש של דאבור שהחמיץ פעמיים והוחלף (76). 0:3 חלק לבלוז על דינמו קייב בבית, העטלפים גברו על קרסנודאר רק 1:2 במסטאייה

(גודל טקסט)

אחרי הנגלה הראשונה שכללה חמישה משחקים והפסד מפתיע של ארסנל, שלב שמינית גמר הליגה האירופית נמשך הערב (חמישי) עם שלושת המפגשים האחרונים. נאפולי החזקה הביסה את זלצבורג ומואנס דאבור 0:3, צ'לסי טיילה ב-0:3 על דינמו קייב ו-ולנסיה ניצחה את קרסנודאר המפתיעה רק 1:2.


נאפולי – זלצבורג 0:3

זלצבורג פתחה את המשחק עם תעוזה ובדקה השישית דאבור כמעט כבש, אבל הוא לא היה מספיק מדויק ונאפולי הענישה כעבור ארבע דקות כאשר מיליק עקף את השוער וגלגל לרשת החשופה. בדקה ה-18 המארחת כבשה את השני לאחר שקאייחון הקפיץ נפלא לרואיס שהמשיך בוולה מרשים לרשת וקבע 0:2 קל מידי בהפסקה.


בפתיחת המחצית השנייה שוב דאבור קיבל הזדמנות אדירה, אך מלך שערי המפעל בעט מקרוב היישר לגופו של השוער מעמדה נוחה ופספס הזדמנות להעניק לקבוצתו שער חוץ יקר. מן העבר השני, בדקה ה-58, נאפולי השיגה את השלישי לאחר שער עצמי אומלל של אונגנה שנגח בעוצמה לרשת שלו. דאבור, שלא היה ביום טוב, הוחלף בדקה ה-76 וזלצבורג, שהודחה אשתקד בחצי הגמר, זקוקה כעת לנס בגומלין באוסטריה.




פתח את הסכר וקיבל ברכה מיוחדת ממרטנס. מיליק (Gettyimages)


צ'לסי – דינמו קייב 0:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

הבלוז, שרוצים לזכות במפעל על מנת להבטיח מקום בליגת האלופות בעונה הבאה, פתחו חזק ובדקה ה-18 מהלך קבוצתי נפלא, שכלל בישול בעקב של ג'ירו, הסתיים בשער קליל של פדרו שקבע 0:1 בהפסקה.


במחצית השנייה היה זה וויליאן שהכפיל (65) עם כדור חופשי מושלם ומי שדאג שצ'לסי תגיע לגומלין באוקראינה בעמדה נפלאה להעפיל לרבע הגמר הוא הדסון אודוי הצעיר שקבע 0:3 (90) בסיום.




הרגיע את סארי עם שער מוקדם. פדרו (Gettyimages)


ולנסיה – קרסנודאר 1:2 (לחצו כאן וצפו בתקציר)

אחרי שהיממו את לברקוזן, הרוסים הגיעו לספרד עם אמונה ולמרות פתיחה איומה, הצליחו להשיג את שער חוץ המיול שהעביר את ההכרעה לגומלין. צמד של רודריגו מורנו הלוהט (12 ו-24) סידר לוולנסיה 0:2 מהיר, אבל בדקה ה-65  ויקטור קלאסן צימק והשתיק את הקהל במסטאייה.




הצמד שלו יספיק בגומלין ברוסיה? רודריגו מורנו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי