סארי: "מקווה לשחק נגד נאפולי בגמר". אמרי: "היינו תחרותיים"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | AFP

מאמן צ'לסי רשם את ניצחונו הגדול באירופה עם הבלוז, ואמר כי הוא מקווה לא להגריל את האקסית כבר ברבע. ארסנל עלתה לאחר 0:3 על ראן, אובמיאנג חגג עם מסכת 'הפנתר השחור': "כולם מאושרים"

(גודל טקסט)
ארסנל עלתה אתמול (חמישי) לרבע גמר הליגה האירופית עם ניצחון גדול 0:3 על ראן לאחר הפסד 3:1 במשחק הראשון, ותקווה לא להגריל היום את צ'לסי כבר ברבע הגמר בהגרלה שתתקיים בניון בשווייץ. גם בצ'לסי, שהביסה את דינאמו קייב 0:5 (0:8 בסיכום המשחקים) מקווים לא להגריל את ארסנל, ומאוריציו סארי אף אמר אחרי המשחק שהוא מקווה לשחק נגד קבוצתו לשעבר נאפולי בגמר הטורניר.


פייר אמריק אובאמיינג כבש צמד לתותחנים וחזר לחגוג עם מסיכה של הפנתר השחור בסיום, כפי שהיה עושה בעבר בבונדסליגה. "הפנתר השחור מייצג אותי, ובגבון מכנים את הנבחרת שלנו 'הפנתרים השחורים'", אמר החלוץ שבעבר חגג עם מסיכות של באטמן וספיידרמן. אובאמיינג אמר עוד: "החמצתי עוד שתי הזדמנויות לכבוש ולסגור את המשחק, אבל בסופו של דבר כולם מאושרים. ראן כעסה קצת והיתה עצבנית, אבל ככה זה בכדורגל".


אובאמיינג גם בישל לצעיר איינסלי מייטלנד-ניילס, שכבש את שערו הראשון במדי ארסנל באירופה. ניילס אמר בסיום: "אנחנו רק מראים שאנחנו מסוגלים לזכות בטורניר ולהעפיל ממנו לשלב הבתים של האלופות בשנה הבאה. כל אחד מאיתנו נלחם עבור השני כדי להצליח".


Mirror sport: Gone in 31 days #tomorrowspaperstodaypic.twitter.com/AaPkGd6Ph8

— Helena Lee (@BBCHelenaLee) 14 במרץ 2019


אונאי אמרי בסיום: "תוצאה של 0:3 היא מצוינת עבורנו. אני גאה בבחורים ובאוהדים שלנו. היינו מאוד תחרותיים 90 דקות, אבל גם יכולנו לכבוש את הרביעי. היה לנו שבוע לא קל, וניצחנו בו את מנצ'סטר יונייטד אז אני רק שמח שהמשכנו את היכולת הטובה". מאמן ראן ג'וליאן סטפן התלונן על השיפוט וטען שהשער של ניילס היה מעמדת נבדל.


במשחק בקייב בו ניצחה צ'לסי 0:5 התלונן סארי כל הזמן שהמגרש קפוא וקשה לשחק עליו, אבל היה חותם על התוצאה בכל משחק כשאוליביה ז'ירו כבש לראשונה שלושער במדי צ'לסי בהופעה ה-50 שלו בקבוצה. אחרי הניצחון הכי גדול שלו באירופה עם צ'לסי אמר סארי: "אני חולם לשחק נגד נאפולי בגמר כי יש לי יחסים טובים עדיין עם העיר והקבוצה. מקווה שלא נגריל אותם ברבע, כי זה לא יהיה קל לשחק שם".


סארי ביצע שמונה שינויים מהתיקו 1:1 נגד וולבס, ושיבח את יכולתו של רובן לופטוס-צ'יק עליו אמר: "הוא יכול להיות שחקן גדול עבור צ'לסי. אחד הקשרים הכי טובים לא רק באנגליה אלא גם באירופה". קאלום הדסון אודוי כבש שער נוסף באירופה והוכיח את יכולתו. ז'ירו קיבל ציון 8.5 ב"דיילי מייל" שבחר בו כשחקן המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי