סארי: "שלטנו במשחק במשך 70 דקות, היינו צריכים לנצח"

מאוריציו סארי
מאוריציו סארי | Gettyimages

לאחר ה-1:1 בפרנקפורט, מאמן צ'לסי יצא מהמשחק ברגשות מעורבים: "בהתחלה ההרגשה הייתה שהשחקנים שלי שיחקו בשביל 0:0". קשר הקבוצה הגרמנית הינטרגר אמר: "זו הייתה רמה אחרת ממה שחווינו עד עכשיו"

(גודל טקסט)

צ'לסי לא ממש מרשימה לאורך העונה האירופית שלה, אבל אתמול (חמישי) השיגה תוצאה טובה בפרנקפורט בחצי גמר הליגה האירופית וסיימה ב-1:1 שבוע לפני הגומלין בסטמפורד ברידג'. מקרב ארבע הקבוצות הנותרות במפעל צ'לסי היא הקבוצה היחידה שזכתה בתואר במתכונתו החדשה בעונת 2012/13 ואם תסיים את העונה עם הגביע היוקרתי, תהפוך לקבוצה הראשונה שזכתה בו פעמיים.

מאמן צ'לסי מאורציו סארי אמר בסיום: "עשינו טעויות ב-20 הדקות הראשונות, ההרגשה שלי הספסל הייתה שאנחנו במשחקים בשביל 0:0 ואנחנו לא יכולים לעשות זאת. אבל אז התחלנו לשחק אחרי 25 דקות עד הדקה ה-85 ולדעתי היינו צריכים לנצח. במשך 70 דקות שלטנו במשחק".

למרות זאת סארי רחש כבוד רב ליריבה: "הם היו מאוד מסוכנים בהתקפות מתפרצות, אם נותנים להם שטחים הם יכולים להפתיע אותך. ראיתי את כל המשחקים שלה בליגה האירופית והיא קבוצה חזקה מאוד".


"עשינו טעויות ב-20 הדקות הראשונות". מאוריציו סארי ביקר את קבוצתו (AFP)

פרנקפורט מנגד יכולה להרגיש מאוכזבת מכווין שלא ניצחה בבית וספגה שער חוץ, אבל היא יודעת שהסיפור אינו גמור, כאשר היא זקוקה לשער אחד בלבד ובמקרה של תיקו עם שערים המועדון הגרמני יישאר בתמונה.

השחקן האוסטרי של פרנקפורט מרטין הינטרגר התייחס לתוצאה: "אנחנו יכולים לחיות טוב מאוד עם התיקו הזה, גם אם לא נתחיל את המשחק ביתרון, יש לנו גם סיכוי להכריע את המשחק ביותר מ-90 דקות". על היריבה אמר: "זו הייתה רמה אחרת ממה שחווינו עד עכשיו. זה מראה לנו איך משחקים כדורגל באנגליה".


מרטין הינטרגר עם אוליבייה ז'ירו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי