איביץ' שם דגש על מצבים נייחים, עטר בתמונת ההרכב

אלירן עטר
אלירן עטר | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב דיבר על החשיבות לא לספוג נגד סודובה (חמישי, 20:15 בספורט4), אחרי שמול קלוז' ספגה קבוצתו בשני המשחקים. החלוץ עשוי לפתוח, גם יונתן כהן תורגל ב-11

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תארח ביום חמישי (20:15, ישיר בספורט4) את סודובה הליטאית למשחק הראשון מבין שניים בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית, ובזמן שהיריבה כבר הגיעה לישראל לקראת המפגש, גם הצהובים מאיצים את הכנותיהם.

האלופה הישראלית, שמפנטזת על שלב הבתים אחרי ההדחה מליגת האלופות, תנסה להתגבר על המכשול הליטאי בדרך למפגש אפשרי נגד המפסידה במפגש בין דינמו זאגרב הקרואטית לפרנצווארוש ההונגרית – יריבה עליה גברה בעונה שעברה. אגב, המשחק הראשון בין דינמו זאגרב לפרנצווארוש ישודר הערב בשידור ישיר, החל מ-20:55 בספורט4.

כחלק מההכנה למשחק ביום חמישי נגד סודובה, דיברו בצוות המקצועי על החשיבות של ניצחון בתוספת לאי ספיגת שער ביתי, דבר שיקל בצורה משמעותית על המשימה במשחק החוץ. במכבי ת"א נתנו השבוע דגש גדול לעמידה בהגנה במצבים הנייחים, אחרי שבהתמודדות מול קלוז' הרומנית, במוקדמות ליגת האלופות, ספגו שחקניו של איביץ' פעמיים ממצבים נייחים, גם בבית וגם בחוץ.


דגש גדול על המצבים הנייחים של היריבה. איביץ' (אודי ציטיאט)

איביץ' צפוי לפתוח במערך התקפי, כאשר יונתן כהן שנכנס כמחליף בתיקו נגד קלוז', צפוי לפתוח בהרכב יחד עם איתי שכטר וניק בלקמן בחלק הקדמי. שחקן נוסף שתורגל לסירוגין בהתקפה הוא אלירן עטר וגם הוא בתמונת ההרכב לחמישי. השינוי הכי משמעותי בהרכב יהיה בחלק האחורי, כאשר המגן הספרדי אנריק סבוריט שהחלים מפציעה, צפוי לפתוח על חשבון אופיר דווידזאדה, בעמדת המגן השמאלי. הקפטן שרן ייני ימשיך להיעדר בשל פציעה בשריר התאומים וגם עומר אצילי, לא בתוכניות למשחק.

למעלה מ-7000 צופים כבר הבטיחו את מקומם באצטדיון ובמועדון מעריכים שלמעלה מעשרת אלפים צופים, יגיעו בסופו של דבר למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי