אבוקסיס יישמור כוחות לליגה, מוחמד גאדיר לא ייכלל בסגל

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | אודי ציטיאט

מחזיקת הגביע ממשיכה בהכנותיה לקראת הגומלין נגד מאלמו מחר (20:00, שידור בספורט2), המאמן החליט לחלק את הכוחות לנוכח הסיכוי הנמוך לבצע מהפך. החלוץ שחש כאבים בשריר לא ישחק, זנטי ואלו בתמונת ההרכב

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בני יהודה ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הגומלין מחר נגד מאלמו בפלייאוף הליגה האירופית (20:00, שידור ישיר בספורט2) והמאמן יוסי אבוקסיס עשוי לערוך מספר שינויים. בקבוצה מבינים כי הסיכויים לחולל מהפך לאור ההפסד 3:0 במשחק הראשון נמוכים מאוד והמאמן החליט לחלק את הכוחות בין שחקני הסגל גם מתוך מחשבה על משחק הליגה הקרוב נגד האלופה מכבי תל אביב ביום ראשון באצטדיון בלומפילד.

גורם במועדון אמר לקראת המשחק נגד השבדים: "נצטרך לדעת להשתמש בסגל שלנו בחוכמה. יש כאן שחקנים שרק התחילו את העונה או סוחבים פציעות ואסור לנו לסכן אף אחד בשלב הזה. נעשה כמובן כמיטב יכולתנו אך נהיה חייבים לחלק את העומס בצורה נכונה".

מי שינוח בוודאות ואפילו לא ייכלל בסגל הוא החלוץ מוחמד גאדיר שפתח את העונה נהדר אך חש כאבים בשריר הירך האחורי במהלך משחק הליגה נגד עירוני קריית שמונה בתחילת השבוע. גאדיר שיחק את כל 98 הדקות לאחר שהתבקש למשוך עד הסוף כי לאבוקסיס לא נותרו חילופים. דור אלו ועמית זנטי שנכנסו כמחליפים במחצית הראשונה נגד ק"ש, עשויים לפתוח מחר ובאימון המסכם שייערך הערב (רביעי) במושבה, יקבל אבוקסיס לגבי שחקנים נוספים דוגמת תאמבי סגס, אבישי כהן ודניאל פלשר, ששיחקו גם הם את כל משחקי הקבוצה מתחילת העונה. 


אבוקסיס וגאדיר. הראש במשחק נגד מכבי (אודי ציטיאט)

הקשר איתן וולבלום שב השבוע לאימונים מלאים עם הקבוצה לאחר חודש היעדרות בשל פציעה בברכו, והוא עשו להיכלל מחר בסגל. וולבלום נפגע במהלך מחנה האימון שקיימה הקבוצה בקיץ בפולין, וסבל ממתיחה חזקה באחת הרצועות הפנימיות בברכו והשבוע כאמור הצטרף בחזרה לאימונים עם הקבוצה.

בתוך כך, בני יהודה הודיעה היום על הסכם שיתוף פעולה לעונת המשחקים הקרובה עם חברת הבנייה הענקית – יילמזלר (YILMAZLAR). הבעלים של המועדון, ברק אברמוב, אמר במעמד החתימה: "אנו שמחים לצרף למשפחת בני יהודה חברה גדולה ומכובדת כמו יילמזלר. אין לי ספק ששיתוף הפעולה הזה ייתן לכולנו דחיפה נוספת בדרך להגשמת המטרות המקצועיות והחברתיות שלנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי