רק 0:0 לבאיירן בלברקוזן, אלמוג כהן שוב הסתבך

אלמוג כהן
אלמוג כהן | Gettyiamges

מסע ההישרדות נעצר וגם הניצחונות של אאוגסבורג ומיינץ הטביעו את הבווארים בצרות. 1:3 לדורטמונד, 3:5 להופנהיים

(גודל טקסט)
 מסע ההישרדות המופלא של אלמוג כהן ואינגולשטאט נעצר הערב (שבת) עם 3:0 אצל וולפסבורג בקרב על שש נקודות. לרוע מזלם של הבווארים גם שתי היריבות האחרות מעליהן בתחתית, אאוגסבורג ומיינץ ניצחו וברחו ממנו בארבע דקות.

באיירן מינכן נעצרה בלברקוזן עם 0:0 למרות שהמארחים נותרו בעשרה שחקנים מהדקה ה-5.  לייפציג השנייה, שהביסה את פרייבורג 0:4, צימקה את הפער בפסגה לשמונה נקודות. הופנהיים השלישית גברה 3:5 על מנשנגלדבאך ודורטמונד התאוששה מהשבוע הטראומטי שעבר עליה עם 1:3 על פרנקפורט.


אלמוג כהן מאוכזב. המסע ייאלץ להתחיל מחדש (Getty)

 

וולפסבורג – אינגולשטאט 0:3

הקטר הבווארי נעצר אחרי שלושה ניצחונות רצופים בעוד קרב על שש נקודות מול הזאבים. שער עצמי אומלל של מרקוס שאטנר בתוספת הזמן של המחצית הראשונה היו משמעותי להמשך. יונס מאלי נכנס במחצית בשורות המארחת והשלים פריצה סוחפת של מקסמיליאן ארנולד בבעיטה מדויקת והנה כבר 0:2 בדקה ה-68. 

 

אלמוג כהן פתח, שיחק 90 דקות, קיבל צהוב וגם ראה את מריו גומס נועץ את המסמר האחרון בדקה ה-80, 0:3 וה-13 של הגרמני הוותיק העונה.


 

אאוגסבורג – קלן 1:2

מרטין הינטראגר (5) ופיליפ ורהגה (33 בפנדל) העניקו למארחת יתרון מבטיח אלא שלקראת הסיום הכל השתבש. פיליפ מקס כבש שער עצמי בדקה ה-85 שצימק והלחיץ את אאוגסבורג. ואז הורחקו ג'א-סיואל קו ואלפרד פינבוגאסון בזה אחרי זה אבל האורחים לא ניצלו זאת לשער שוויון.

רויס. חזר והכניס את השוורצגלבן לעניינים (AFP)


לברקוזן – באיירן 0:0
צ'אבי אלונסו, אריאן רובן, פרנק ריברי ופיליפ לאם לא פתחו בהרכב האלופה ועדיין היא היתה טובה יותר מיריבתה. אבל לא מצאה את השער. בדקה ה-50 ספג הבלם הקרואטי טין ידבאי וכעבור תשע דקות עשה עוד שטות שעלתה לו בצהוב שני ובאדום.

 

דורטמונד – פרנקפורט 1:3

אחרי שבוע שכלל תבוסה של 4:1 לבאיירן, פיצוץ באוטובוס באירוע טרור, והפסד 2:1 ברבע גמר ליגת האלופות בבית מול מונאקו, הגיעה הקבוצה של טאלב טוואטחה (פצוע ולא היה בסגל) כדי לשחרר את השוורצגלבן מהמיני משבר. מרקו רויס חזר להרכב ומיד כבש (דקה 3) ופייר-אמריק אובימיאנג חתם (86). בין לבין כבש הבלם סוקרטיס (34). מרקו פביאן השווה זמנית בדקה ה-29.



 

במשחקים נוספים:

לייפציג 4 (פאולסן 36, וורנר 42, קייטה 51, דמה 90) – פרייבורג 0

 

הופנהיים 5 (שאלאי 9, 24/ דמירביי 58, 89/ אוטה 75) – מנשנגלדבאך 3 (ווסטרגרד 31, סטינדל 35, דאוד 78)


מיינץ 1 (ברוקס עצמי 45) – הרטה ברלין 0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי