קומאן נרכש על ידי באיירן והאריך חוזה עד 2020

קינגסלי קומאן
קינגסלי קומאן | צילום: AFP

הצרפתי הצעיר, שמשחק במינכן כמושאל מיובנטוס בשנתיים האחרונות, נרכש עבור סכום כולל של 28 מיליון יורו. דיווח שטיאגו אלקנטרה יחתום עד 2021

(גודל טקסט)
 באיירן מינכן ספגה אתמול מהלומה כשנכנעה 3:2 לדורטמונד בחצי גמר הגביע הגרמני והודחה, אבל הבוקר עודדה במעט את אוהדיה כאשר הודיעה על רכישת הקשר הצרפתי קינגסלי קומאן.


קומאן בן ה-20 למעשה משחק בבאיירן בשנתיים האחרונות כמושאל מיובנטוס, ועל אף שהעונה זכה רק ל-734 דקות בבונדסליגה – שותף בסך הכל ב-17 משחקי ליגה ובשישה נוספים בשאר המסגרות – הודיעו הבווארים על רכישתו בסכום כולל של 28 מיליון יורו.


הקשר האריך את חוזהו בקבוצה עד 2020 לאחר שבאיירן הסכימה לשלם 21 מיליון יורו נוספים כדי להשלים את העסקה והנשיא קרל-היינץ רומניגה סיפר: "קינגסלי קומאן שחקן חשוב לעתיד המועדון ולכן החלטנו לממש את האופציה".


קומאן כאמור הצטרף לבוואריה בהשאלה מיובנטוס ב-2015 ולבאיירן הייתה אופציה עד ה-30.4.2017 לרכוש את כרטיסו. בסך הכל עלה קומאן לבאיירן שבעה מיליון יורו במהלך ההשאלה וכעת יתווסף תשלום של 21 מיליון יורו עבור רכישתו.


BREAKING NEWS: #FCBayern will trigger their option to sign Kingsley #Coman until 2020! #MiaSanMiapic.twitter.com/3uRkcspi5i

— FC Bayern English (@FCBayernEN) April 27, 2017

  

לא מן הנמנע כי הקשר הצעיר של נבחרת צרפת נרכש בידיעה שכבר בקיץ הבא תמכור אותו באיירן ברווח נאה, הרי שקבוצות כמו צ'לסי ומנצ'סטר סיטי (שמאמנה פפ גווארדיולה היה מי שצירף את קומאן לבאיירן) הוזכרו כמי שמעוניינות לצרפו. 


בנוסף לכך, על פי דיווח ב"קיקר", טיאגו אלקנטרה יאריך את חוזהו בבאיירן עד 2021, כשהודעה רשמית צפויה בקרוב. הקשר הספרדי סוגר עונה רביעית במועדון ולזכותו 75 הופעות ליגה ותשעה שערים. הקשר בן ה-26, ששמו נקשר כמועמד לחזור לברצלונה, חתם בקיץ 2015 על חוזה חדש לארבע שנים וכעת האריך את חוזהו בשנתיים נוספות.



 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי